Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Malwarebytes samen aanschaffen: 14 euro per jaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
    Defender ontvang ik wel updates van en scant mee.
    Ik heb wel Windows Defender uitgeschakeld.
    Gebruik je hem nu wel of niet?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
      Waarom zou die licentie aanschaffen.
      Je hebt mensen die een slot op de deur hebben en zich daarnaast veiliger voelen als de deurklink ook nog eens onder stroom staat.
      Ik denk dat je er sowieso rekening mee moet houden dat anti-malware software een aanvulling is op een antivirus programma. Of je dan maar een suite moet kopen waar de hele handel al in zit (incl. banking)? Daar geloof ik zelf niet in.

      Malwarebytes scoort lager dan de 'beste' virusscanners. Maar dat betekent niet dat Malwarebytes slecht scoort - er bestaat nog geen virusscanner die even goed malware verwijdert als Malwarebytes.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht


        Gebruik je hem nu wel of niet?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Je hebt mensen die een slot op de deur hebben en zich daarnaast veiliger voelen als de deurklink ook nog eens onder stroom staat.
          Ik denk dat je er sowieso rekening mee moet houden dat anti-malware software een aanvulling is op een antivirus programma. Of je dan maar een suite moet kopen waar de hele handel al in zit (incl. banking)? Daar geloof ik zelf niet in.

          Malwarebytes scoort lager dan de 'beste' virusscanners. Maar dat betekent niet dat Malwarebytes slecht scoort - er bestaat nog geen virusscanner die even goed malware verwijdert als Malwarebytes.
          Je moet Malware Bytes ook niet als virusscanner zien en als zodanig gebruiken. Naast Malware Bytes heb je ten alle tijden een goede virusscanner nodig het liefst eentje met een veilig internet bankieren erop. Zelf gebruik ik ESET internet security daarvoor. Een geweldig programma.

          Veilig internetbankieren zorgt ervoor dat alle online transacties beveiligd worden in een vertrouwde en beveiligde omgeving. ESET Smart Security Premium en ESET Internet Security bevatten een voor gedefinieerde lijst van websites die deze module aanroepen waarna de veilige browser automatisch geopend zal worden. De beveiligde browser versleuteld de verbinding tussen uw toetsenbord en browser voor een extra laag beveiliging tegen bv. Keyloggers.werkt fantastisch, ook voor Paypal.

          Reageer


          • #20

            Beste Webkabouter U schrijft: Ik denk dat je er sowieso rekening mee moet houden dat anti-malware software een aanvulling is op een antivirus programma. Of je dan maar een suite moet kopen waar de hele handel al in zit (incl. banking)? Daar geloof ik zelf niet in.

            Wat bedoeld u met (incl. banking)? En waar geloofd u zelf niet in?

            Reageer


            • #21
              Ik heb de beste beveiliging gevonden....... Gewoon de pc niet aanzetten.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Nica Bekijk bericht
                Ik heb de beste beveiliging gevonden....... Gewoon de pc niet aanzetten.
                Maar er zijn wel virussen die je laten geloven dat je computer uitstaat, terwijl je gewoon met internet verbonden bent.
                Het beste is om je computer uit te zetten en daarna de stroom eraf te halen. Hackers is het in 2018 gelukt via een lek in Adobe Flash Player computers over te nemen.

                De hackers activeren het zero-daylek door middel van een Microsoft Excel-bestand waarin een bewerkt Flash-object vervat zit. Nadat de kwetsbaarheid hen toegang verschaft tot de computer, installeren de cybercriminelen de malware ROKRAT, waarmee ze een computer op afstand kunnen beheren.

                Reageer


                • #23
                  Aan Flash komt toch een einde binnen een goede twee weken :

                  Adobe just released the last Flash update ever - The Verge

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Aan Flash komt toch een einde binnen een goede twee weken :

                    Adobe just released the last Flash update ever - The Verge
                    Maar daarmee verdwijnen hackers niet driepinter.

                    Een goed (ethical) hacker zit nooit om werk verlegen.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                      Maar daarmee verdwijnen hackers niet driepinter.

                      Een goed (ethical) hacker zit nooit om werk verlegen.
                      Nee dat blijkt wel :

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Nee dat blijkt wel :
                        https://www.tubantia.nl/almelo-e-o/h...w.google.nl%2F

                        Reageer


                        • #27
                          Waar een topic al niet toe kan leiden. Dank Joris Driepinter en Waarheid voor de interessante links!

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                            Waar een topic al niet toe kan leiden. Dank Joris Driepinter en Waarheid voor de interessante links!
                            Koeba, wat moet je anders met dit prachtige weer?

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                              Wat bedoeld u met (incl. banking)? En waar geloofd u zelf niet in?
                              Met banking bedoel ik dat de meeste AV pakketten ook een veilige communicatie bij bankgerelateerde digitale communicatie voorstaan. Daar geloof ik niet in omdat niemand mij dat kan garanderen en je nooit weet wat er dan tijdens zo'n interactie gebeurt.

                              Daarnaast denk ik dat elke software zijn eigen, specifieke sterke kanten heeft. Al die extra's doen afbreuk en zijn alleen maar een marketingtruuc om toch vooral niet overstemd te worden door al die andere meelopers.

                              Nog even een persoonlijk noot: laten we voor 2021 afspreken dat je mij niet meer met 'u' aanspreekt. Wellicht goed bedoeld, maar ik vind het echt teveel van het goede.
                              In forums is dit tevens niet gebruikelijk en kan irritatie opwekken. Sterker nog: normaliter gebruik je alleen maar 'u' als je iemand dringend wil wijzen op voudten of bewust afstand wil nemen van (een reactie van) iemand anders. Nu maak je jouw generatiekloof alleen maar groter, snap je?
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 Dec 2020, 15:23.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                                Met banking bedoel ik dat de meeste AV pakketten ook een veilige communicatie bij bankgerelateerde digitale communicatie voorstaan. Daar geloof ik niet in omdat niemand mij dat kan garanderen en je nooit weet wat er dan tijdens zo'n interactie gebeurt.

                                Daarnaast denk ik dat elke software zijn eigen, specifieke sterke kanten heeft. Al die extra's doen afbreuk en zijn alleen maar een marketingtruuc om toch vooral niet overstemd te worden door al die andere meelopers.

                                Nog even een persoonlijk noot: laten we voor 2021 afspreken dat je mij niet meer met 'u' aanspreekt. Wellicht goed bedoeld, maar iIk vind het te veel van het goede.
                                In forums is dit tevens niet gebruikelijk en kan irritatie opwekken. Sterker nog: normaliter gebruik je alleen maar 'u' als je iemand dringend wil wijzen op voudten of bewust afstand wil nemen van (een reactie van) iemand anders. Nu maak je jouw generatiekloof alleen maar groter, snap je?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X