Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Malwarebytes samen aanschaffen: 14 euro per jaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Malwarebytes samen aanschaffen: 14 euro per jaar

    We zoeken nog 3 mensen om gezamenlijk een licentie voor Malwarebytes voor 5 pc's te kopen. Kosten zijn 28 euro voor 1 pc voor 2 jaar.

  • #2
    Ik gebruik Malwarebytes Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (422).png
Bekeken: 616
Grootte: 355,5 Kb
ID: 189221 al jaren werkt uitstekend. Ik heb wel Windows Defender uitgeschakeld.

    Reageer


    • #3
      Fijn, maar waarom melden dat je het al hebt?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
        Ik gebruik Malwarebytes al jaren werkt uitstekend. Ik heb wel Windows Defender uitgeschakeld.
        Ik zou Malwarebytes niet als enige antivirusscanner gebruiken. Het is een goede aanvulling (al vind ik hem de laatste jaren wel achteruitgegaan) op een virusscanner, maar mist toch een aantal mogelijkheden om vooral "onbekende" virussen aan te pakken. Ik zou Windows Defender toch echt inschakelen, zoveel inpakt heeft die niet op je systeem.
        Als tussenoplossing kan je er ook af en toe een scan mee doen.


        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
          Ik zou Malwarebytes niet als enige antivirusscanner gebruiken.

          Reageer


          • #6
            Waarom zou die licentie aanschaffen.
            Windows defender is de laatste tijd heel goed geworden.
            En je kan altijd een keertje de gratis Malwarebytes downloaden en een scan laten doen, als je het niet vertrouwd.
            https://www.malwarebytes.com/mwb-download/

            Alleen nodig als je malware of spyware vermoedt op je computer.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

              Ik zou Malwarebytes niet als enige antivirusscanner gebruiken. Het is een goede aanvulling (al vind ik hem de laatste jaren wel achteruitgegaan) op een virusscanner, maar mist toch een aantal mogelijkheden om vooral "onbekende" virussen aan te pakken. Ik zou Windows Defender toch echt inschakelen, zoveel inpakt heeft die niet op je systeem.
              Als tussenoplossing kan je er ook af en toe een scan mee doen.

              Ik heb er ook nog Eset Security opstaan. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (423).png
Bekeken: 604
Grootte: 289,7 Kb
ID: 189228

              Defender ontvang ik wel updates van en scant mee.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                Ik zou Malwarebytes niet als enige antivirusscanner gebruiken. Het is een goede aanvulling (al vind ik hem de laatste jaren wel achteruitgegaan) op een virusscanner, maar mist toch een aantal mogelijkheden om vooral "onbekende" virussen aan te pakken. Ik zou Windows Defender toch echt inschakelen, zoveel inpakt heeft die niet op je systeem.
                Als tussenoplossing kan je er ook af en toe een scan mee doen.

                Het is geen vorusscanner !!

                Reageer


                • #9
                  Altijd leuk om de reacties te lezen. Objectieve controleerbare informatie zou welkom zijn. Er zijn vast linkjes die ik nog niet gevolgd heb.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Fijn, maar waarom melden dat je het al hebt?
                    Om te melden dat het uitstekend werkt sorry hoor, dat mag toch wel?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
                      Waarom zou die licentie aanschaffen.
                      Windows defender is de laatste tijd heel goed geworden.
                      En je kan altijd een keertje de gratis Malwarebytes downloaden en een scan laten doen, als je het niet vertrouwd.
                      https://www.malwarebytes.com/mwb-download/

                      Alleen nodig als je malware of spyware vermoedt op je computer.
                      Ik blijf die juist graag een stap voor! Paar tientjes per jaar kost het.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

                        Het is geen vorusscanner !!
                        Dat klopt! Ik was idd niet erg duidelijk, bedoelde af en toe een scan met defender doen. Ging er van uit dat er geen andere scanner aanwezig was. Gelukkig ten onrechte.

                        Gebruik zelf ook Malwarebytes samen met Eset. Defender is dan overbodig

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer


                          • #14
                            Bedenk ook dat geen enkele antivirusoplossing 100% afdoende is. Heb teveel trojans gezien die alleen maar door enkele van de 70 vrusscanners werden gedetecteerd.

                            Dus blijf voorzichtig!

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb er toch een antivirus progje op zitten namelijk Eset internet Security deze heeft de optie als je internet bankiert ''Eset veilig internet bankieren''.

                              Veilig internetbankieren zorgt ervoor dat alle online transacties beveiligd worden in een vertrouwde en beveiligde omgeving. ESET Smart Security Premium en ESET Internet Security bevatten een voor gedefinieerde lijst van websites die deze module aanroepen waarna de veilige browser automatisch geopend zal worden. De beveiligde browser versleuteld de verbinding tussen uw toetsenbord en browser voor een extra laag beveiliging tegen bv. Keyloggers.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X