Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Magazine - zomer 2020

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Magazine - zomer 2020

    vandaag viel het Delta Magazine - uitgave zomer 2020 in de brievenbus.
    en daarin staat op blz. 22-23 een artikel over glasvezel in de zeeuwse straten.
    bovenaan op blz. 23 staat een kader met "Sluit je aan!" en er wordt en link genoemd naar delta.nl/sluitmijaan
    maar ja, die pagina bestaat niet.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: IMG_0500.jpeg Bekeken: 0 Grootte: 172,5 Kb ID: 186586

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2020-09-02 om 11.43.45.jpg Bekeken: 0 Grootte: 95,1 Kb ID: 186587

  • #2
    Bedankt voor het melden ik heb dit direct doorgegeven aan de betreffende afdeling.

    Inmiddels werkt de link

    Reageer


    • #3
      De resultaten van de providertest loopt ook achter de feiten aan, die gaan inmiddels de verkeerde kant op..

      Reageer


      • #4
        Hallo iedereen met wat verstand weet dat het internet tv gedeelte in de verkoop staat. De vraag is nu wie het gaat kopen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
          Hallo iedereen met wat verstand weet dat het internet tv gedeelte in de verkoop staat. De vraag is nu wie het gaat kopen.
          Je kunt dan vast ook zeggen hoe je dat 'weet'? Of is het toch weer 'heb ik gelezen' of 'Ik kan zelf nadenken' ?
          Dat is geen weten, dat is gokken.
          Laatst bewerkt door Koeba; 2 Sep 2020, 16:55.

          Reageer


          • #6
            vind het jammer dat dit blaadje niet zoveel meer toevoegt. Het is verworden van informatief, tot een grote reclame met een hoog "wij van wc eend" gehalte.

            Reageer


            • #7
              En is ook online te lezen :

              https://www.yumpu.com/nl/document/vi...ine-zomer-2020

              Reageer


              • #8
                de link delta.nl/sluitmijaan, gaat nu automatisch naar https://www.delta.nl/internet/sluit-mij-aan/

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X