Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kies je provicie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kies je provicie

    als je tot voor kort naar delta.nl/Storingen en onderhoud ging, dan kon je er voor kiezen om geen adres in te vullen, maar om een provincie te kiezen.
    volgens mij is die mogelijkheid nu verdwenen en vraag ik me af waarom.

    Jeroen is dit opzettelijk of per ongeluk gebeurd ??

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-07-30 om 16.39.08.jpg
Bekeken: 500
Grootte: 45,8 Kb
ID: 185711

  • #2
    Dag Fred,

    Dat zou ik je niet kunnen vertellen. Ik ga alleen over Zeelandnet.nl, maar ik zal het doorgeven aan de juiste persoon.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      als je tot voor kort naar delta.nl/Storingen en onderhoud ging, dan kon je er voor kiezen om geen adres in te vullen, maar om een provincie te kiezen.
      volgens mij is die mogelijkheid nu verdwenen en vraag ik me af waarom.

      Jeroen is dit opzettelijk of per ongeluk gebeurd ??

      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-07-30 om 16.39.08.jpg
Bekeken: 500
Grootte: 45,8 Kb
ID: 185711
      Hi fred44nl , ik heb dit nog even voor je nagevraagd. De wijziging in de in te voeren gegevens (postcode + huisnummer / provincie) is gedaan met oog op de bijkomende mogelijkheden voor DELTA Glasvezel in Zeeland. Omdat hierdoor een scheiding in COAX/FTTH moet worden gemaakt op de website worden de mogelijkheden per postcode weergegeven en kan helaas niet meer de provincie worden geselecteerd.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
        ik heb dit nog even voor je nagevraagd.

        Reageer


        • #5
          Kunnen de glasvezelklanten in Zeeland ook straks niet opnemen en terugkijken met het 50+ pakket ?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
            Kunnen de glasvezelklanten in Zeeland ook straks niet opnemen en terugkijken met het 50+ pakket ?
            lijkt me niet, nee

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
              Kunnen de glasvezelklanten in Zeeland ook straks niet opnemen en terugkijken met het 50+ pakket ?
              Zo te zien geldt dit dus ook voor het 50+ pakket.

              Bijgevoegde bestanden

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                Hi fred44nl , ik heb dit nog even voor je nagevraagd. De wijziging in de in te voeren gegevens (postcode + huisnummer / provincie) is gedaan met oog op de bijkomende mogelijkheden voor DELTA Glasvezel in Zeeland. Omdat hierdoor een scheiding in COAX/FTTH moet worden gemaakt op de website worden de mogelijkheden per postcode weergegeven en kan helaas niet meer de provincie worden geselecteerd.
                Laatst bewerkt door driepinter; 4 Aug 2020, 13:25.

                Reageer


                • #9
                  Hi driepinter daar heb je gelijk in. Glasvezel is niet verplicht, maar in nabije toekomst op vele adressen mogelijk. Bij aansluiting van een nieuw Flexpakket op een COAX aansluiting ontvangen nieuwe klanten altijd een @delta.nl mailadres. Voorheen was dit een mailadres van @zeelandnet.nl.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X