Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Moordkuil hart of andersom

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Moordkuil hart of andersom

    Ik denk dat dit misschien wel eens verwijderd zou kunnen worden.
    Ik wordt lichtelijk gestoord door al dat gezeur over ik betaal hiervoor en krijg het niet en dit werkt niet en dat werkt niet, tuurlijk mag een mens klagen als iets niet werkt maar het negatieve gedrag wat ik hier tegen kom/lees is echt beyond f*believe, ik lees dit forum elke dag het zit in mijn wakker worden routine. en zit meestal te lachen voor mijn beeld scherm. en denk dan "Mens maak je niet zo druk" wees blij dat je aan de goede kant van het gras loopt. Ik vind dat er meer waardering mag zijn voor al die mensen die zorgen dat er internet aan je kompjoeter zit (bewust vout geschreven). en ja ik weet mensen hebben het moeilijk en zeker in deze periode of altijd. Maar zeiken en klagen helpt niet, wees gewoon een beetje vriendelijk, het is maar een ide en het kost weinig moeite.

    Dus alle mensen van Delta/Zeelandnet bedankt voor wat jullie voor ons doen.

    Ik wilde dit graag even kwijt, het zit al lang in mijn hoofd.

    en PS ik was echt nog vriendelijk

  • #2
    Je loopt nu zelf ook te klagen. Moet je ook niet doen dan he?

    En mijn hart is echt geen moordkuil, maar ik zie dat wij als klant (jij vind jezelf uitgezonderd) niet eerlijk worden behandeld.
    Er wordt slecht of onjuist gecommuniceerd, en steeds een ander excuus gegeven voor de problemen die er zijn.

    Tuurlijk ben ik blij met wat ik heb. M'n internet werkt en ik kan vooruit. Maar ik betaal voor het hele pakket, niet alleen een bodempje.
    En als dan blijkt dat de oplossing ligt in het verwisselen van het modem, dan vraag ik bij deze: stuur de spullen op aub, dan doe ik het zelf.

    1 klager minder.
    Laatst bewerkt door Michel; 1 Apr 2020, 20:54.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
      Je loopt nu zelf ook te klagen. Moet je ook niet doen dan he?
      waar dan? oh over mensen, ja dat klopt, daar heb ik hekel aan

      Reageer


      • #4
        Een klacht is terecht of niet, dat lijkt me de enige juiste afweging.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X