Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanpassing internetsnelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanpassing internetsnelheid

    Heb 3 weken geleden mijn abonnement van budget naar flex 200 + 100 mb verhoogd. Het is nog steeds niet aangepast. Het is druk op deze afdeling. Werkt er daar maar 1 persoon of worden er heel veel abonnementen gewijzigt . Vindt dt heel lang duren. Hebben er meer mensen deze ervaring?

  • #2
    stuur maar een email naar [email protected]
    of begin een chat met Delta op Facebook

    Reageer


    • #3
      Regel je zoiets niet zelf via "Mijn Delta"?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Regel je zoiets niet zelf via "Mijn Delta"?
        jawel, maar daarna moet Delta aan de slag.
        en dat is dus kennelijk niet gebeurd.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door rudemun Bekijk bericht
          Heb 3 weken geleden mijn abonnement van budget naar flex 200 + 100 mb verhoogd. Het is nog steeds niet aangepast. Het is druk op deze afdeling. Werkt er daar maar 1 persoon of worden er heel veel abonnementen gewijzigt . Vindt dt heel lang duren. Hebben er meer mensen deze ervaring?
          Ik heb hem juist verlaagd naar budget, mag ik weten waarom je hem hebt verhoogd? Kwam je ergens snelheid te kort? Ik had namelijk het idee dat budget juist wel voldoende was, dus vandaar mijn vraag.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door rudemun Bekijk bericht
            Heb 3 weken geleden mijn abonnement van budget naar flex 200 + 100 mb verhoogd. Het is nog steeds niet aangepast. Het is druk op deze afdeling. Werkt er daar maar 1 persoon of worden er heel veel abonnementen gewijzigt . Vindt dt heel lang duren. Hebben er meer mensen deze ervaring?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rudemun Bekijk bericht
              Heb 3 weken geleden mijn abonnement van budget naar flex 200 + 100 mb verhoogd. Het is nog steeds niet aangepast. Het is druk op deze afdeling. Werkt er daar maar 1 persoon of worden er heel veel abonnementen gewijzigt . Vindt dt heel lang duren. Hebben er meer mensen deze ervaring?
              Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X