Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 1909 (19H2)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows 1909 (19H2)

    https://www.microsoft.com/nl-nl/soft...load/windows10

    https://blogs.windows.com/windowsexp...r-2019-update/



    Laatst bewerkt door driepinter; 24 Nov 2019, 18:53.

  • #2
    Net geswitched van Windows 7 naar Windows 10 en nog volop bezig mijn PC opnieuw in te richten. Dus maar ff wachten denk ik :-)
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
      Net geswitched van Windows 7 naar Windows 10 en nog volop bezig mijn PC opnieuw in te richten. Dus maar ff wachten denk ik :-)
      Wachten op jou of op Windows?
      Sterkte met de switch. Maak niet de voudt om oude Win7 meuk in Win10 te installeren want daar krijg je geheid problemen mee.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Oct 2019, 01:58.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Maak niet de voudt om oude Win7 meuk in Win10 te installeren want daar krijg je geheid problemen mee.
        Compleet nieuwe/schone installatie gedaan. De software die ik gebruik(te) was ook geschikt voor Windows 10.

        De progjes die ik gebruik werken vooralsnog uitstekend en het systeem is (door de schone installatie) een stuk sneller.

        Groet, Rinus
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X