Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CBizz gaat verder als DELTA Zakelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CBizz gaat verder als DELTA Zakelijk

    De zakelijke glasvezelleverancier CBizz gaat verder onder de naam DELTA Zakelijk. Het betreft alle activiteiten, ook onder de merknaam YourFiber. DELTA Fiber Nederland maakte afgelopen februari bekend dat het CBizz overnamEQT Infrastructure aandeelhouder van DELTA Fiber Nederland. De merken die er onder vielen, zijn (of waren) DELTA, Caiw, Glasvezel buitenaf, CBizz en Mabib.

    Bron: https://www.telecompaper.com/nieuws/...ntent=textlink

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Langzaam maar zeker valt alles onder de Delta vlag. Het duurt niet lang meer aleer ook Caiway een naamswijziging gaat krijgen en ook Delta wordt.
    Alle voorbereidingen zijn al getroffen, over enkele maanden zitten alle klanten op hetzelfde platform met dezelfde zenders en is slechts het omzetten van de naam nodig. Ik maak me nog steeds zorgen over het portfolio van Delta Fiber op glasvezel. Nog steeds zie ik geen providers die worden toegevoegd.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Nog steeds zie ik geen providers die worden toegevoegd.
      Het wordt waarschijnlijk een omkeerbeweging: waardevermeerdering van het brand Delta (uitbreiding netwerk en fysieke aanwezigheid) en daarna in de etalage voor de hoogste bieder.



      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X