Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

VVV Zeeland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • VVV Zeeland

    Wie heeft er een oplossing voor het probleem dat VVV Zeeland niet weet welke eilanden bij Zeeland horen en welke bij Zuid-Holland. Ook vandaag weer diverse berichten over Goeree die onder Zeeland worden geschaard (Site van de Dag, Uit in Zeeland). De VVV zelf benaderen heeft geen zin. Dat heb ik al diverse malen gedaan.

  • #2
    Site van de dag heeft niks met het VVV te maken. Onderaan staat een link naar suggesties. Misschien even de webmaster mailen als je echt zo storend vindt.

    Reageer


    • #3
      De site van de dag van vandaag verwijst naar een pagina van de VVV Goeree-Overflakkee en niet de VVV Zeeland.
      Laatst bewerkt door Jeroen; 24 Aug 2019, 17:45.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        De site van de dag van vandaag verwijst naar een pagina van de VVV Goeree-Overflakkee en niet de VVV Zeeland.
        En hoe zit het dan met "Uit in Zeeland -
        Vis uut 't vuustje"?

        Reageer


        • #5
          Als het evenement in Zeeland of omstreken is, staat t erop. Ook t prikbord en de vacaturebank heeft advertenties uit Goerree

          Reageer


          • #6
            Misschien moeten we Zeelandnet dan maar omdopen in: Zeeland of omstreken- net.

            Reageer


            • #7
              @foort

              Ik heb nog even contact gehad met de VVV Zeeland. Ze vroegen mij het volgende te melden:

              "We zijn ons er bij VVV Zeeland terdege van bewust dat Goeree-Overflakkee niet bij Zeeland hoort.
              Echter, er zijn veel (buitenlandse) gasten die Goeree-Overflakkee vaak wel als deel van Zeeland zien, omdat het direct grenst aan Schouwen-Duiveland.
              Er is daarom bewust gekozen samen te werken met Goeree-Overflakkee, zodat we gasten optimaal kunnen informeren"

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Er is daarom bewust gekozen samen te werken met Goeree-Overflakkee, zodat we gasten optimaal kunnen informeren"
                Dan zou ik de kop inderdaad wijzigen in 'Zeeland en Omstreken'...

                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X