Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

iemand evaring met scoupy

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • iemand evaring met scoupy

    ik heb een link door gekregen van een oud colega van scoupy heeft iemand hier daar evaring mee en kan mij uitleggen hoe het werkt https://scoupy.com/nl/

  • #2
    Volgens mijn vrouw werkt het simpel, in de app zie je de aanbiedingen en als je die koopt kun je via de kassabon scannen de beloofde korting krijgen. De korting wordt op je bankrekening gestort
    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Als iets gratis is ben je zelf het product. De data die met jouw kassabon(nen) wordt gegenereerd wordt voor een veelvoud verhandeld. Op zo'n bon staat meer dan je vermoedt
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Stop nou eens lekker met in elk topic te plakken dat je zelf het product bent. Je kaapt gewoon topics van mensen die een vraag hebben. Zoek een forum waar dat past of start een topic, dan is het beetje in balans. Kan overigens best een interessante discussie zijn!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Stop nou eens lekker met in elk topic te plakken dat je zelf het product bent. Je kaapt gewoon topics van mensen die een vraag hebben.
            Volgens mij haal je wat zaken door elkaar - als iemand met een eigen ervaring in wil haken in een ander topic is dat geen kapen. Als iemand aandacht wil vragen voor zijn eigen zaak dan kan iemand beter een eigen topic starten. Omdat in beide berichten imho de gebruiker hier het doel is en niet de oplossing, voel ik mij vrij om zo te reageren. Daarnaast kan het geen kwaad om te waarschuwen tegen cloudoplossingen, simpelweg omdat het gevaar bestaat dat je geen enkele controle hebt over het privacy aspect (lees: de daarmee gepaard gaande schending daarvan)

            Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Feb 2019, 13:18.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X