Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ruis op mijn hdd/dvd recorder

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ruis op mijn hdd/dvd recorder

    Hallo,
    Dacht ik helemaal klaar te zijn voor het "digitale tijdperk"maar daar heb ik mij enorm in vergist.De laatste weken komt er alleen nog ruis uit de geluidsset ...ik ben hem nog niet beu en als gezellig achtergrondmuziekje of zo nu en dan een cd beluisteren voldeed hij nog prima.Het is een Pioneer DVR-555H-S(HD/dvd recorder met radio.
    Dus ik dacht ga ik naar de Delta winkel in Goes om informatie te verkrijgen daar ben ik prima geholpen maar eigenlijk nog niet veel wijzer.Ik kreeg als advies om de luidsprekerboxen te verbinden met het kastje van de interactieve tv ...nog niet geprobeerd maar dat leek mij een blikkig geluid te worden omdat dan toch niet alles van het geluidsysteem mee doet toch?
    Zijn er nog andere oplossingen?
    Heb ook zitten kijken bij DAB+internet radio's met FM en cd spelers maar eigenlijk wil ik gewoon boxen aan de muur met een mooie sound.
    wie kan advies geven?
    En ik wist niet waar anders mijn vraag te plaatsen als in de huiskamer.....daar luister ik ook meestal naar muziek :-))

    met vriendelijke groet,
    bibbi

  • #2
    https://www.conrad.nl/p/dual-ir-3a-r...zilver-1373414

    Dir apparaatje verricht wonderen voor je GELUIDSSET en je kunt je 'oude' installatie blijven gebruiken.
    (al zie ik net dat hij is uitverkocht.....een zoekactie op het net waard!)
    Een paar weken terug stonden er nog dik 400 te koop bij Conrad.
    Laatst bewerkt door Rinus; 9 Nov 2018, 18:57.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Super bedankt voor je antwoord....daar ga ik naar op zoek

      Reageer


      • #4
        En besteld hoor!Wel een ander merk maar met dezelfde mogelijkheden.

        Reageer


        • #5
          En ik kan weer lekker naar de radio luisteren echt een super advies

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door bibbi Bekijk bericht
            En ik kan weer lekker naar de radio luisteren echt een super advies
            Blij dat te horen!
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X