Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verwijderen van begonnen topic

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • verwijderen van begonnen topic

    Vanmorgen een reactie met bijlagen willen geven op een andere topic. Topic klaargemaakt en met het plaatsen bleek dat een ander al een gelijkluidende reactie had gegeven op dat zelfde ogenblik. Dan wis ik mijn gehele topic via ""Bewerken"" maar dit programma wil dat ik toch die (lege) topic plaats. Dan maar een lullig berichtje daarvoor in de plaats, anders kom ik daar niet uit en zit ik vast. Dit kan anders ??
    Laatst bewerkt door _onbekend_; 19 Oct 2018, 11:08.

  • #2
    Beste hillebregt,

    Net even getest. Op moment dat je bericht bewerken kiest kan je ook kiezen voor verwijderen. Heb dit getest via profiel en dan betreffende bericht selecteren - bewerken en dan verwijderen. Kan je dit nog eens proberen?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Beste hillebregt, Net even getest. Op moment dat je bericht bewerken kiest kan je ook kiezen voor verwijderen. Heb dit getest via profiel en dan betreffende bericht selecteren - bewerken en dan verwijderen. Kan je dit nog eens proberen?
      Ik heb het net weer geprobeerd met een nieuwe reactie incl bijlagen, dit geplaatst en daarna via bewerken weer verwijderd. Gek genoeg lukt dit nu wel terwijl eerder op de ochtend... Wat ik verkeerd heb gedaan, of niet wakker genoeg geweest...
      Via mijn profiel die reactie verwijderen lukt me niet of ik moet mijn gehele topic verwijderen.
      In ieder geval bedankt voor je reactie..

      Reageer


      • #4
        Blij dat het nu wel werkt. Moet ik het betreffende bericht verwijderen?
        Stuur me dan even een berichtje met het bericht wat verwijdert moet worden.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Blij dat het nu wel werkt. Moet ik het betreffende bericht verwijderen? Stuur me dan even een berichtje met het bericht wat verwijdert moet worden.
          Nee, laat alles maar staan, kan ik later nog eens teruglezen als ik er weer tegenaan loop.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X