Oorspronkelijk gepost door copilot
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Kwaliteit foto's fotorubriek
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
Ja dan kan het onderwerp wel weg want je zet ze zelf op die internetsite
- 2 Likes
Reageer
-
Ik vermoed (gok) dat Delta op termijn de stekker uit de fotorubriek (of heel de site) gaat trekken. Er zijn tientallen sites waar je gratis en op hogere kwaliteit foto's kwijt kunt. Neemt niet weg dat het wel bijzonder is dat foto's zo ver in kwaliteit verminderd worden. (Als het origineel tenminste wel hoog van resolutie was) Jeroen ?Laatst bewerkt door Koeba; 22 uur geleden.
- 1 Like
Reageer
-
De bekendste Flickr gaat ook terug in resolutie :
Service Update: Original & Large Size Download Limitations on Free Accounts | Flickr Blog
Dus je zult er mee moeten leren leven vermoed ik.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk bericht
Nee natuurlijk niet maar het feit dat foto's op hun kop staan heeft niks te maken met de kwaliteit. Je zet de foto's er zelf ook en als mensen ze op hun kop posten is dat hun eigen schuld. Goede foto's plaatsen en er slechte voor terugzien is iets anders. Heel ander probleem dus.
Jaren terug was dit probleem ook aan de hand
Ik heb zelf ook een paar fopto's er op staan (150)
In het begin van het plaatsen ging het wel na een poosje ging ook wat mis
Vorig jaar was de kwaliteit redelijk
Dit jaar is het inderdaad een stuk minder.
Hoop dat ze gewoon doorgaan met deze foto pagina
Maar het advies voor Delta een update draaien
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
Ze gebruiken Flickr op hun fotopagina
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDe bekendste Flickr gaat ook terug in resolutie :
Service Update: Original & Large Size Download Limitations on Free Accounts | Flickr Blog
Dus je zult er mee moeten leren leven vermoed ik.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtAha. Hoe kun je dat zien?
- 2 Likes
Reageer
-
Het systeem van de foto site is al wat ouder. We zijn bezig onderdelen van de site weer up-to-date te krijgen, maar eerst zijn het prikbord en het forum aan de beurt.
We gaan daarna kijken wat we aan andere onderdelen kunnen verbeteren. Een betere kwaliteit van foto's staat wel op de wensenlijst.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer