Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kwaliteit foto's fotorubriek

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Kwaliteit foto's fotorubriek

Wat gebeurd er met de foto's die in de fotorubriek worden geplaatst?
    De kwaliteit gaat er enorm op achteruit.
    Scherpe foto's zien er na plaatsing enorm slecht uit.
    Onscherp en ruizig.

Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk bericht
    Onscherp en ruizig.
    Sinds wanneer precies? Heb je voorbeelden waar we hier ook op kunnen klikken? Als je het probeert op een ander apparaat; smartphone, laptop, tablet, pc, is het dan ook zo?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Sinds wanneer precies? Heb je voorbeelden waar we hier ook op kunnen klikken? Als je het probeert op een ander apparaat; smartphone, laptop, tablet, pc, is het dan ook zo?
      Dat is al heel lang zo. Daarom plaats ik steeds minder. Vanmorgen heb ik in de rubriek Foto een foto van een Patrijs geplaatst en toen viel me weer op dat die onscherp werd. Vandaar deze keer een bericht op het forum.

Reageer

Dat is al heel lang zo. Daarom plaats ik steeds minder. Vanmorgen heb ik in de rubriek Foto een foto van een Patrijs geplaatst en toen viel me weer op dat die onscherp werd. Vandaar deze keer een bericht op het forum.
        Heb je voorbeelden? Linkjes graag Als je ze bekijkt met ander apparaat; smartphone, laptop, tablet, pc, is het dan ook net zo onscherp?

Reageer

Onscherp en ruizig.
          Ik denk dat deze upload is mislukt dus zou ik het opnieuw proberen.

Foto's kunnen niet meer dan 940 x 628 pixels bevatten, dus ja is niet erg veel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Ik denk dat deze upload is mislukt dus zou ik het opnieuw proberen.

Foto's kunnen niet meer dan 940 x 628 pixels bevatten, dus ja is niet erg veel.
            Uploads zijn niet mislukt. Als ze de foto's zodanig verkleinen dat de kwaliteit eronder lijdt...Maak dan geen fotorubriek. Geen enel zichzelf respecterend fotograaf wil dan nog posten. Als ik geen bevredigend antwoord krijg dan post ik ook niet meer.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Heb je voorbeelden? Linkjes graag Als je ze bekijkt met ander apparaat; smartphone, laptop, tablet, pc, is het dan ook net zo onscherp?
              Waarom wil je linkjes? Je kunt toch zelf in de fotorubriek kijken? Ik gebruik een goede kwaliteit beeldscherm en als mijn foto's er daar goed uitzien moeten ze er toch zeker in een fotorubriek ook goed uitzien.

Reageer

Waarom wil je linkjes? Je kunt toch zelf in de fotorubriek kijken? Ik gebruik een goede kwaliteit beeldscherm en als mijn foto's er daar goed uitzien moeten ze er toch zeker in een fotorubriek ook goed uitzien.
                Dan zul je moeten wachten op iemand met meer geduld

Dit is niet de helpdesk hè, dit zijn andere klanten die proberen te helpen.
                Laatst bewerkt door Koeba; 5 dagen geleden.

Reageer

Onscherp en ruizig.
                  Is mij ook al vaak opgevallen en is al langer zo. Foto's die op mijn scherm haarscherp zijn zien er, na plaatsing in in de fotorubriek, uit alsof ik een nieuwe bril nodig heb.
                  Heel irritant. Dacht dat het aan mij lag

Reageer

Deze foto bedoelt Gina waarschijnlijk

https://www.zeelandnet.nl/foto/bekij...ijzenhaan.html

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                      Deze foto bedoelt Gina waarschijnlijk

https://www.zeelandnet.nl/foto/bekij...ijzenhaan.html
                      Inderdaad maar ook deze:

En zowat alle foto's die ik post.
                      Lammetjespap. Foto ingezonden in de rubriek Dieren op de fotoswebsite ZeelandNet Foto

Reageer

Staan er ook veel op zijn kop

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                          Staan er ook veel op zijn kop
                          Dat heeft niets met dit probleem te maken. Dat doen mensen zelf.

Reageer

De foto's op de fotopagine zijn gigantisch verkleind tot soms 60kb....
                            Als ze in hoge(re) resolutie zijn ge-upload, zal de gebruikte software van onze provider niét de juiste bewerking(en) doen bij het verkleinen en plaatsen
                            Een terugkerend probleem, wat eerder ook op FB een probleem opleverde.

Wat kan helpen is de foto zélf verkleinen én daarbij verscherpen en dan pas aanbieden.
                            Op FB werkt dat ook.

Reageer

Dat heeft niets met dit probleem te maken. Dat doen mensen zelf.
                              Ja dan kan het onderwerp wel weg want je zet ze zelf op die internetsite

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X