Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

agressieve telefonische verkoop Zeelandnet

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• agressieve telefonische verkoop Zeelandnet

opgelet als u wordt gebeld door Zeelandnet!
    Zonder u er toestemming voor geeft zit u aan nieuwe abonnementen vast.
    De mailbox zit dan vol met bevestigingen waar geen toestemming voor is gegeven.
    Zo is zonder mijn toestemming ook een abonnement van mobiel bellen erbij.
    Vandaag ontving ik een simkaart die binnen 14 dagen moet geregistreerd want anders wordt deze automatisch geactiveerd....
    Vandaan bel ik naar Zeelandnet en volgt er een flinke donderspeech.
    Indien men dit niet terugdraait volgt direkt contact met de ACM.
    U bent hierbij gewaarschuwd!

Gesprek niet opgenomen voor trainingsdoeleinden? Dan zou ik een transcriptie van de opname opvragen.

Reageer

Was het wel de echte Zeelandnet en zijn die mails wel van de echte Zeelandnet?
      Lijkt me vrij dom als ze zo te werk zouden gaan...

Reageer

Dat is inderdaad vreemd, Zeelandnet belt je niet voor een mobiel abonnement.
        Mogelijk waren het de collega's van DELTA mobiel, maar die nemen alleen contact met je op als je hiervoor toestemming hebt gegeven.

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice van DELTA.
        Laatst bewerkt door Jeroen; 26 Feb 2025, 14:48.

Reageer

Gewoon niet betalen, laat ze maar bewijzen dat je akkoord ging.

Reageer

Beste Jeroen,
            Dat doet Zeelandnet dus wel.
            Begin de middag gebeld naar Zeelandnet.
            De medewerkster bevestigde en benoemde waar het over ging in de mails.
            Ik benoemde een aantal keren duidelijk hier echt boos en teleurgesteld over te zijn.
            Ze zou per mail de annulering bevestigen.
            Dat heeft ze niet gedaan. Zo serieus wordt je dus genomen.

Daarom dus weer gebeld naar Zeelandnet.
            Ditmaal ruim een half uur aan de lijn geweest. Ik ben minimaal 6 keer doorverbonden waardoor ik elke keer opnieuw het hele verhaal moest vertellen.
            Mijn humeur was inmiddels onder het nulpunt gezakt.
            Ik heb nu wel een mail met bevestiging dat het is geannuleerd maar het vertrouwen is wel weg.
            De mail wordt uiteraard bewaard en indien nodig als bewijs getoond en wordt gebruikt als ik hier verdere stappen voor moet ondernemen.

Voor excuses koop ik geen brood. Een aanbieding om te gaan verlengen heb ik naast me neer gelegd.
            Probeer eerst het vertrouwen maar eens terug te winnen.
            Een fatsoenlijk bedrijf smeert klanten telefonisch zonder akkoord geen abonnementen aan!
            Ik ga eens heel goed nadenken en bovenal eens heel goed vergelijken wat andere aanbieders mij te bieden hebben.
            Deze agressieve en misleidende methode is absoluut niet de juiste om klanten te binden en te behouden.

Reageer

Dat begrijp ik en dat is ook vervelend. Goed om te horen dat de collega's van DELTA mobiel het nu alsnog geannuleerd hebben.

Reageer

Jeroen, je reactie op de klachten van bovenstaande mensen is ronduit stuitend. Ik proef geen enkele vorm van empathie, je bestaat het om, na die schrijnende voorbeelden van schofterig handelen van Delta mobiel, die collega's een pluim op hun hoed te steken. Ik denk er ook over om, na ongeveer dertig jaar, Delta vaarwel te zeggen.

Reageer

Tja, dit is zo als men dit opvat daar.
                  Per telefoon heeft men het luchtig over een' foutje'.
                  Dat mogen ze dan aan de ACM eens gaan uitleggen. Men is op de hoogte.
                  Intussen ga ik eens goed uitvogelen wat elders de mogelijkheden zijn.
                  Fijn dat het mogelijk is om maandelijks op te zeggen.

Reageer

Ja, ze regelen het fantastisch, Jeroen....
                    Ik gun de mensen van harte ontslagroomtaart.
                    Een mail dat het is geannuleerd heb ik maar dan volgt er dus een dreigende herinneringsmail dat er voor de 12e geregistreerd moet worden. Anders wordt het automatisch geactiveerd.
                    Daarom zojuist weer woedend gebeld en eindeloos doorverbonden waarna ik uiteindelijk de verbinding verbrak toen bleek dat ik weer naar de eerste werd doorverbonden.
                    Hoeveel afdelingen zijn er eigenlijk daar bij dat flut bedrijf van jullie?!
                    Dat alles langs elkaar heen werkt is wel duidelijk.
                    Wanneer alles einde deze week niet is geregeld kom ik zelf naar kantoor en vertrek niet eerder dan dat het is opgelost.
                    Ik denk dat de enige manier is om die puinhoop bij jullie wakker te schudden.

Reageer

Ik ken nog een mooi spreekwoord:
                      "De klant is Koning".

Reageer

Dat is een mooi spreekwoord uit vroeger tijden , vandaag de dag bijna nergens meer van toepassing.

Reageer

Vandaag dus weer een dreigmail ontvangen om te registreren.
                          Daarom maar weer gebeld.
                          Ach, wie echt moet bellen naar Zeelandnet, neem dan ruim de tijd want het kan een tijdje duren...
                          Het annuleren zou nu handmatig zijn gedaan. en ik heb er weer een bevestiging van ontvangen.
                          Ik las de mail eens aandachtig door en jawel hoor, het telefoonnummer van iemand anders wordt vermeld.....
                          Ja Jeroen, wat ze doen dat doen ze goed hoor!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X