Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aquarium rubriek betaald.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Aquarium rubriek betaald.

Hoi iedereen,

tot mijn schrik is opeens de “aquarium” rubriek een betaalde rubriek geworden. Er werden hier regelmatig plantjes en andere kleine aquaria dingen verkocht, voor een paar euro of soms ook gratis. Wat heeft het dan voor nut om €1,50 advertentie kosten te vragen. Er word nu ook nog amper wat geplaatst in de rubriek. Wat mij en vele andere betreffen, moet dit zo snel mogelijk terug gedraaid worden.

Ik snap uiteraard dat rubrieken waar dure spullen van boven de €50 aan waarde verkocht worden, een betaalde categorie kunnen worden. Maar dit gaat ook om plantjes van €1 tot €3? Dit mag gewoon niet betaald zijn.

Je hebt het antwoord van Jeroen kunnen lezen :

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...350#post318350

Reageer

De vis (guppies ) wordt duur betaald

Reageer

driepinter Die uitleg is niet logisch in mijn ogen. Zoals ik al zeg plantjes werden vaak gratis tot een paar euro aangeboden. Waarom dan opeens €1,50 advertentie kosten vragen.

Reageer

Sem Voor Delta abonnees is het plaatsen van advertenties nog steeds gratis.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sem Bekijk bericht
            driepinter Die uitleg is niet logisch in mijn ogen. Zoals ik al zeg plantjes werden vaak gratis tot een paar euro aangeboden. Waarom dan opeens €1,50 advertentie kosten vragen.
            Delta/ZN mag dit gewoon doen en is je geen verklaring verschuldigd. Als je dat verwacht, bouw je dus teleurstelling in. (Het blijft gratis voor zn-abonnees en er zijn meerdere gratis marktplaatsen waar het bereik ook nog eens (veel) groter is)
            Laatst bewerkt door Koeba; 16 Jan 2025, 11:56.

Reageer

Koeba Ze mogen dat doen ja. Maar ze gooien hier gewoon hun eigen ruiten in. Er word nu ook nog amper iets aangeboden in de rubriek. Ja er zijn grotere marktplaatsen. Maar ik ken veel mensen die enkel Zeelandnet gebruikte, omdat het allemaal lekker lokaal is. Zeelandnet gaat hier gewoon mensen missen op hun site. Veel mensen zullen nu overgaan op marktplaats. En daardoor amper nog Zeelandnet gebruiken. Als je nu naar Zeelandnet(prikbord) gaat via de laptop. Zie je ook nieuwsstukjes en daarin komen ook reclame’s voor wat gunstig is voor Zeelandnet. Al die extra clicks gaan ze nu missen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sem Bekijk bericht
                Koeba Ze mogen dat doen ja. Maar ze gooien hier gewoon hun eigen ruiten in. Er word nu ook nog amper iets aangeboden in de rubriek. Ja er zijn grotere marktplaatsen. Maar ik ken veel mensen die enkel Zeelandnet gebruikte, omdat het allemaal lekker lokaal is. Zeelandnet gaat hier gewoon mensen missen op hun site. Veel mensen zullen nu overgaan op marktplaats. En daardoor amper nog Zeelandnet gebruiken. Als je nu naar Zeelandnet(prikbord) gaat via de laptop. Zie je ook nieuwsstukjes en daarin komen ook reclame’s voor wat gunstig is voor Zeelandnet. Al die extra clicks gaan ze nu missen.
                Dat boeit (de aandeelhouders van) DFN he-le-maal niets. Prikbord (en rest van zeelandnet.nl) is eerder een last dan een voordeel voor ze en het is wachten tot ze uitgezet worden. (En/of aan een onwetende verkocht)

Reageer

Ik heb gekeken naar de gemiddelde prijs van een advertentie in de rubriek en daarop de prijs aangepast.
                  Voor de rubriek aquariem is dat rond de 90 euro. Dus 1,50 voor een advertentie vragen leek me redelijk.

Ik heb nu voor de rubriek Aquariumvissen, hernoemd naar Aquariumvissen en benodigdheden: https://www.zeelandnet.nl/prikbord/z...aquariumvissen
                  Deze rubriek is gratis.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    Ik heb gekeken naar de gemiddelde prijs van een advertentie in de rubriek en daarop de prijs aangepast.
                    Voor de rubriek aquariem is dat rond de 90 euro. Dus 1,50 voor een advertentie vragen leek me redelijk.

Ik heb nu voor de rubriek Aquariumvissen, hernoemd naar Aquariumvissen en benodigdheden: https://www.zeelandnet.nl/prikbord/z...aquariumvissen
                    Deze rubriek is gratis.
                    Nou kunnen we veel roepen en klagen, maar Jeroen verdient een dikke pluim!

Reageer

Jeroen Hey Jeroen, de gemiddelde prijs van €90 onstaat, doordat er vaak ook grote (duurdere) aquariums worden aangeboden. Het beste zou dan misschien zijn als er 3 rubrieken komen: Aquariums-aquarium benodigdheden en aquariumvissen. Maar voor nu is dit ook al beter Bedankt voor je reactie en aanpassingen!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X