Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet heeft zeker weer extra geld nodig?!: nu meer betaalde rubrieken op prikbord dan in 2024

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zeelandnet heeft zeker weer extra geld nodig?!: nu meer betaalde rubrieken op prikbord dan in 2024

Het nieuwe jaar is weer goed begonnen, alles is nog duurder geworden en Zeelandnet doet ook mee merk ik: meer rubrieken op het prikbord zijn nu ineens betalend.

Iemand hier op het forum ook al opgemerkt??

Niet gemerkt aangezien ik alleen het forum gebruik.
    Je zult je moeten afvragen hoe lang Zeelandnet nog overeind blijft.
    De merknaam als provider verdwijnt, alles is Delta inmiddels.

Reageer

Ik denk dat er toch stiekem veel oudere internetgebruikers op Zeelandnet kijken, aldus dat is mijn ervaring.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door pzem Bekijk bericht
        Het nieuwe jaar is weer goed begonnen, alles is nog duurder geworden en Zeelandnet doet ook mee merk ik: meer rubrieken op het prikbord zijn nu ineens betalend.
        Er zijn zat andere en betere manieren om spullen aan te bieden of te zoeken. Prikbord prijst zichzelf zo netjes uit de markt.

Reageer

Klopt Pzem, voor een advertentie in een aantal rubrieken betaal je nu 1,50 euro voor een advertentie.
          En de prijs voor de duurdere rubriek is van 3,50 euro naar 4 euro gegaan.
          Voor Delta abonnees is het plaatsen van advertenties nog steeds gratis.

Reageer

Hallo Jeroen, bedankt voor het antwoord. Wat is de reden om eerst van betalend naar niet betalend en nu weer naar betalend te gaan?

Reageer

Hoe bedoel je van 'betalend' naar niet betalend?

Reageer

Eerst waren bepaalde rubrieken betalend. Daarna enkele jaren later waren deze rubrieken ineens gratis En nu anno 2025 worden deze rubrieken weer betalend. Dat bedoel ik.

Reageer

Eerst waren bepaalde rubrieken betalend. Daarna enkele jaren later waren deze rubrieken ineens gratis En nu anno 2025 worden deze rubrieken weer betalend. Dat bedoel ik.
                  het is toch gratis voor Delta-abonnees?

Reageer

Ik gok ook dat bij 'betalend' 'betaald' bedoeld wordt.

Reageer

Klopt, met betalend bedoel ik betaalde rubrieken. Heel vreemd dat er weer nu betaald moet worden door niet Delta-abonnees, maar ik denk dat ze extra geld nodig hebben, net zoals de hoge heren daar in Den Haag.

Reageer

Bijvoorbeeld de rubriek PC was gratis en kost nu ineens 4 euro per item. En zo zijn er meerdere rubrieken die ineens van gratis naar 4 euro of meer gaan. Belachelijk.
                        Zelfs op het commerciƫle marktplaats zijn deze rubrieken gratis.

Reageer

We hebben voor elke rubriek gekeken waar de kosten waren en inderdaad een nieuwe indeling gemaakt.
                          Dan kijk je naar de gemiddelde waarde van de advertentie en pas je daar de advertentiekosten aan.
                          Het zorgt er ook voor dat een rubriek niet vol gezet wordt met advertenties omdat het toch gratis is...

Daarbij Zeelandnet is een commercieel bedrijf, dus ook met het prikbord moet geld verdiend worden.

Reageer

Klopt, met betalend bedoel ik betaalde rubrieken. Heel vreemd dat er weer nu betaald moet worden door niet Delta-abonnees, maar ik denk dat ze extra geld nodig hebben, net zoals de hoge heren daar in Den Haag.
                            Ik zie niet wat Delta met 'hoge heren' of 'Den Haag' te maken heeft. Beetje makkelijk en simpel allemaal.

Reageer

Bijvoorbeeld de rubriek PC was gratis en kost nu ineens 4 euro per item. En zo zijn er meerdere rubrieken die ineens van gratis naar 4 euro of meer gaan. Belachelijk.
                              Zelfs op het commerciƫle marktplaats zijn deze rubrieken gratis.
                              Dan ga je toch lekker naar marktplaats.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X