Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wens 2025

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Wens 2025

Aan gezien we bijna in 2025 zitten heb ik een wens.
    Nu alles wordt veranderd naar Delta wil ik een nieuw Forum.
    Heb er een idee over

1. Bepaal de Doelgroep en Thema's
    • Identificeer de belangrijkste onderwerpen die voor de gebruikers relevant zijn.
    • Denk aan thema's zoals technische ondersteuning, abonnementen, storingen, tips & trucs, en algemene discussies.

2. Structuur en Indeling
    • Maak hoofdsecties voor de belangrijkste thema's.
    • Onderverdeel elk hoofdonderdeel in subcategorieën voor specifieke onderwerpen.
    • Overweeg het gebruik van tags om inhoud verder te categoriseren.
    3. Gebruiksvriendelijkheid
    • Zorg ervoor dat de navigatie intuïtief is, zodat gebruikers gemakkelijk kunnen vinden wat ze zoeken.
    • Een zoekfunctie kan gebruikers helpen om specifieke onderwerpen of antwoorden snel te vinden..
    4. Moderatie en Beheer
    • Stel richtlijnen op voor gebruikers om de interactie op het forum te bevorderen.
    • Zorg voor een team van moderators om discussies in goede banen te leiden en ongepaste inhoud te verwijderen.

5. Interactie en Betrokkenheid
    • Moedig gebruikers aan om vragen te stellen en antwoorden te geven.
    • Organiseer regelmatig evenementen, zoals Q&A-sessies of wedstrijden, om de betrokkenheid te vergroten.

6. Feedback Mechanisme
    • Vraag gebruikers om feedback over de nieuwe indeling en pas deze aan op basis van hun suggesties.
    • Houd een enquête of een poll om de tevredenheid van de gebruikers te meten.
    7. Communicatie
    • Informeer de gebruikers over de veranderingen en de redenen daarvoor.
    • Zorg voor duidelijke aankondigingen en updates over de voortgang van de herstructurering.
    8. Technische Implementatie
    • Werk samen met een ontwikkelaar om de nieuwe indeling technisch te implementeren.
    • Test de nieuwe structuur grondig voordat deze live gaat om eventuele problemen te voorkomen.

De beste wensen voor iedere die dit leest

Chatgpt weet er wel raad mee 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Dat er iets moet veranderen ben ik het mee eens.

Reageer

hoeveel echte gebruikers (i.e. geen bots) heeft dit forum eigenlijk?
      Ik heb zo'n beetje het idee dat er 10 erg actieve gebruikers zijn, en 100 minder actieve gebruikers, en wellicht nog een zooi passieve gebruikers.
      Als ik kijk naar het Nieuws overzicht, dan zie ik echt alleen maar dezelfde namen terugkomen.

Reageer

Een nieuw forum komt er pas wanneer Caiway is overgezet naar Delta althans dat denk ik want dan pas is alles één.

En ja het barst hier van het grote aantal nepaccounts met daarbij behorende berichten, maar daar zou de moderatie iets aan kunnen doen.
        Laatst bewerkt door driepinter; 29 Dec 2024, 15:32.

Reageer

Dit forum is bijna overbodig inmiddels, jammer, want het was best nuttig, ooit. Inmiddels heeft Tweakers een prima thread over ZN/Delta. Dus als een eventueel Delta-forum niet heel erg lijkt op dat van Tweakers, inclusief moderatie en bijbehorende straffen voor trollen en aanvallen; beter opheffen.
          Laatst bewerkt door Koeba; 29 Dec 2024, 15:42.

Reageer

Ik vermoed dat gemiddelde Deltaklanten minder snel naar Tweakers hollen, vaak is het daar erg technisch.
            Een goed forum kapt trollende leden af. Een waarschuwing mag, een tweede ook, maar na de zoveelste gewoon aanpakken.
            Dat geldt voor een ieder. Ik heb ook wel eens een ban gehad.
            We blijven hier af en toe steken onder water komen of zelfs posts om te proberen forumleden in een kwaad daglicht te stellen, vooral oude koeien die er niet toe doen,
            Zelfs moderatie wordt op de hak genomen alsof deze niet neutraal of objectoef zijn, maar dat zijn ze wel degelijk.
            Totaal onnodig en draagt tot niets bij.

Reageer

Ik ben ook voor een nieuw forum, iedereen met meer dan 500 berichten verplicht met pensioen.

Reageer

Inderdaad een nieuw forum.met meer controle van moderators, en vlugger een ban op bepaalde personen,die denken dat ze alles weten.

Of na zoveel berichten en tijdelijke ban.

Zou veel meer rust geven.

Ben meer een lezer,dan gelijk overal commentaar op te geven.

Reageer

Geen nood, mocht er ooit een Delta forum komen dan ben ik inderdaad van plan om met pensioen te gaan.

Misschien dat ik dan nog eens slechts een heel enkele keer iets plaats en/of vraag.

Dat moet blijven kunnen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Geen nood, mocht er ooit een Delta forum komen dan ben ik inderdaad van plan om met pensioen te gaan.

Misschien dat ik dan nog eens slechts een heel enkele keer iets plaats en/of vraag.

Dat moet blijven kunnen.
                    Niet doen man, jij bent 1 van de echte die-hards die altijd interessante info en antwoorden post

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik vermoed dat gemiddelde Deltaklanten minder snel naar Tweakers hollen, vaak is het daar erg technisch.
                      Een goed forum kapt trollende leden af. Een waarschuwing mag, een tweede ook, maar na de zoveelste gewoon aanpakken.
                      Dat geldt voor een ieder. Ik heb ook wel eens een ban gehad.
                      We blijven hier af en toe steken onder water komen of zelfs posts om te proberen forumleden in een kwaad daglicht te stellen, vooral oude koeien die er niet toe doen,
                      Zelfs moderatie wordt op de hak genomen alsof deze niet neutraal of objectoef zijn, maar dat zijn ze wel degelijk.
                      Totaal onnodig en draagt tot niets bij.
                      EN DE HOOFDSCHULDIGE VAN DIT ALLES BEN JIJ BOR DE WOLF <JE BENT OP ZOVEEL FORUMS VERWIJDERT SJAKIE

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

EN DE HOOFDSCHULDIGE VAN DIT ALLES BEN JIJ BOR DE WOLF <JE BENT OP ZOVEEL FORUMS VERWIJDERT SJAKIE
                        In grote schreeuwletters staat verwijderd met een T nog lelijker.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X