Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet stopt met Uit in Zeeland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Er is te lang verkeerde controle geweest op dit forum ja. Jaaaren .....

    Gelukkig gebeurt dat op het forum van Tweakers een stuk beter.
    Daar zie ik regelmatig een " knipje". staan op bijdragen van ene Sjakie.....

    Helaas heb ik dat hier bij soortgelijke bijdragen nog nooit gezien van die persoon die hier een andere naam gebruikt.

    Ik vind het trouwens vreemd als Bordewolf met de neus op de feiten wordt gedrukt ( zijn gedrag of beweringen niet onderbouwd) dat hij dan gaat piepen dat er sprake is van trollen en vind dat er ingegrepen moet worden door een moderator.

    Dat bewijst voor mij een chronisch gebrek aan zelfreflectie en een onderontwikkeld incasseringsvermogen.
    Laatst bewerkt door Praathuis; 6 May 2024, 12:16.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
      Er is te lang verkeerde controle geweest op dit forum ja. Jaaaren .....

      Gelukkig gebeurt dat op het forum van Tweakers een stuk beter.
      Daar zie ik regelmatig een " knipje". staan op bijdragen van ene Sjakie.....

      Helaas heb ik dat hier bij soortgelijke bijdragen nog nooit gezien van die persoon die hier een andere naam gebruikt.

      Ik vind het trouwens vreemd als Bordewolf met de neus op de feiten wordt gedrukt ( zijn gedrag of beweringen niet onderbouwd) dat hij dan gaat piepen dat er sprake is van trollen en vind dat er ingegrepen moet worden door een moderator.

      Dat bewijst voor mij een chronisch gebrek aan zelfreflectie en een onderontwikkeld incasseringsvermogen.
      Welja, laten we het voor de verandering ook in dit topic eens over het forum (dat dus blijkbaar toch blijft bestaan ), Sjakie of BdW hebben.... Gaap!

      Reageer


      • #18
        Het forum zal t.z.t. ook voorzien worden van een upgrade en tools om het spammers moeilijker te maken.

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            Ik ben in ieder geval al blij dat dit forum wat neutraler is vergeleken bij vroeger en niet meer klakkeloos orders van een forumlid opvolgt.
            Laatst bewerkt door Praathuis; 6 May 2024, 13:51.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
              Ik ben in ieder geval al blij dat dit forum wat neutraler is vergeleken bij vroeger en meer klakkeloos orders van een forumlid opvolgt.
              Wi je dat echt??

              Reageer


              • #22
                Ik bedoelde niet meer.
                Wie dat "sturende" forumlid was weet iedereen wel.

                Reageer


                • #23
                  Volgens mij ging dit topic over Uit in Zeeland. Dat geklaag over andere forum bezoekers begint weer vervelend te worden....

                  Reageer


                  • #24
                    Ik vind het nu wel echt tijd worden om de naam Zeelandnet van dit forum overboord te gooien.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                      Ik vind het nu wel echt tijd worden om de naam Zeelandnet van dit forum overboord te gooien.
                      Gelukkig ga jij daar niet over

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        Het forum zal t.z.t. ook voorzien worden van een upgrade en tools om het spammers moeilijker te maken.
                        Dat is een goed idee

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                          We gaan stoppen met de ‘Uit in Zeeland’ pagina’s op Zeelandnet.nl.
                          Het ontbreekt ons helaas aan tijd de pagina’s goed te beheren en door te ontwikkelen.
                          Hiermee komt een eind aan onze evenementen pagina die jarenlang een vast onderdeel was van onze site.
                          We willen u bedanken voor het insturen van de berichten en mooie uitjes.

                          Voor een mooi overzicht van alle leuke uitjes en cultuuragenda verwijzen wij u graag door naar: https://www.uitinzeeland.nl/
                          = = =

                          Hoi Jeroen,

                          Dus zonder enige mededeling / e-mail zijn per direct al mijn circa 20 activiteiten gewoon gedelete ?

                          En ja, ik heb het nagekeken = ik heb geen enkele e-mail hierover ontvangen terwijl onze e-mailadressen bij jullie bekend zijn gezien we moeten inloggen.

                          Omdat er geen regelmaat in de evenementen zat, heb ik flink wat tijd en werk in moeten stoppen om de activiteiten een voor een te plaatsen !

                          Had dit gewoon per 01.01.2025 gedaan en hier netjes een e-mail over gestuurd naar mij en de andere plaatsers met doorverwijzing naar de nieuwe pagina van Omroep Zeeland !
                          En ja, ik snap dat het gebruik terug liep, want het kopje was al een tijdje terug "verdwenen" .......

                          Verder had het ook fijn geweest als jullie onze evenementen al gecommuniceerd hadden met Omroep Zeeland voor een goede overgang.

                          Dit is echt een meer dan waardeloze klantenservice en bezorgt iedereen weer extra werk en tijd verlies!

                          N.B. en nee ik lees het forum nooit gezien ik fulltime 40 uur per week werk, ik heb ook speciaal een forum account aangemaakt om deze klacht uberhaupt te kunnen plaatsen.
                          De e-mail is de media speciaal voor zulke belangerijke mededelingen !


                          Reageer


                          • #28
                            Ik kan me goed voorstellen dat dat na alle moeite enorm balen is! Er is voor zover ik me herinner inderdaad ook geen vooraankondiging geweest, ook niet op de site van Zeelandnet-Uit in Zeeland zelf. Het was gewoon ineens weg.


                            Overigens: Uit in Zeeland van Omroep Zeeland is een mager alternatief qua categoriën, aantal posts (dat breidt nu misschien wat meer uit) en zoekopties.
                            Laatst bewerkt door anomaly; 2 weken geleden.

                            Reageer


                            • #29
                              Huh??? Ik kan Vlissingen Maritiem niet op Uit in Zeeland vinden.

                              Heb ik niet goed gezocht of is iemand vergeten even te melden dat dat komend weekend is?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X