Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Paswoord incorrect?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Paswoord incorrect?

Beste,

Ik probeerde zojuist in te loggen op dit forum en maakte niet uit welke account ik gebruikte, alles werd geweigerd.
    Mijn vrouw, zoon en ik hebben ieder hun eigen account. Maar geen konden inloggen.
    Wilde wat info vragen over de modem die ik straks ga krjjgen en eventuele een 2Gpbs aansluiting.

Dit geld ook voor het prikbord account, na een tijdje kreeg ik zelf te zien dat ik geblokkeerd was volgens Safari; in FireFox kan ik weliswaar inloggen, maar weer niets doen. Via de iPhone en iPad kan ik weer wel kijken.

Is er een server down of... Hebben anderen dit ook?

Alvast bedankt.

Het is inmiddels 2 uur later, maar ik kon zonder problemen inloggen met Firefox op de PC. Ook op de telefoon (Android met Chrome) geen probleem.

Reageer

De Zeelandnet site laat geen bezoekers toe vanuit het buitenland of via een VPN. Mogelijk verklaart dit de blokkade melding?

Reageer

Dan komen dus al die forum spammers dus (toch) gewoon uit Nederland ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Dan komen dus al die forum spammers dus (toch) gewoon uit Nederland ?
          Niet helemaal, als ik mijn vpn via Nederland laat lopen kan ik wel inloggen, via verschillende andere landen inderdaad niet.

Reageer

Die spammer die ik een paar dagen heb gemeld , en dat hier heb verteld, is er nog steeds, maar dat is weer een ander onderwerp

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-link-deco-x60

en die Pool ook

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...nia#post289689

En Angel17 ook...

https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...uli-2023/page4

Reageer

Ik blijf ze ook steeds melden, maar idd, het helpt niet echt.....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                Ik blijf ze ook steeds melden, maar idd, het helpt niet echt.....
                Er is maar 1 moderator, laatst is er wel opgeschoond. Het blijft lastig dat dit een oud Zeelandnetforum is en personeel schaars.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Er is maar 1 moderator, laatst is er wel opgeschoond. Het blijft lastig dat dit een oud Zeelandnetforum is en personeel schaars.
                  In een paar minuten kan je heel wat users blokkeren.
                  Wanneer was dat "laatst"? Spammers kunnen al een hele tijd hun gang gaan.

Angel17
                  Beginner
                  Laatste activiteit: 5 dagen geleden
                  Lid geworden: 17 Nov 2023

Nu al 26 spamberichten (and counting....)
                  En voor 17 nov was het al een hele tijd mis.

Jammer!

Reageer

In een paar minuten kan je heel wat users blokkeren.
                    Wanneer was dat "laatst"? Spammers kunnen al een hele tijd hun gang gaan.

Angel17
                    Beginner
                    Laatste activiteit: 5 dagen geleden
                    Lid geworden: 17 Nov 2023

Nu al 26 spamberichten (and counting....)
                    En voor 17 nov was het al een hele tijd mis.

Jammer!
                    Het is me te makkelijk om iemand aan te vallen die niet als primaire taak heeft dit forum te moderaten, maar wiens werkzaamheden binnen Delta belangrijker zijn dan dit forum en voor wie zijn taak het kennelijk niet is om continu dit forum in de gaten te houden.
                    Het vervelende is dat dit forum ook een bron van informatie is voor nieuwe klanten, feedback en bestaande klanten.
                    Dus nu ophefffen is lastig. Maar definitief afrekenen met notoire spammers en opruiers zonder Deltaaccount of achtergrond zou ik wel een goed idee vinden. Al was het maar eens per week.

Er zal in de toekomst wel iets vervangends komen. Laten we afwachten.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Feb 2024, 23:25.

Reageer

Die "bron van informatie voor nieuwe klanten, feedback en bestaande klanten" komt soms aardig in het geding....
                      In het overzicht van recente posts zie ik al soms meer spammers staan dan "echte" forumgebruikers.

Ik modereer ook op een forum, daar kijk ik 's ochtends en 's avonds even of er weer spammers zijn. Paar klikken en weg zijn ze. Kost nauwelijks tijd.
                      Als men hier 1x per dag even de meldingen afgaat en de spammers aanpakt is dat ook zo gebeurd en is iedereen weer tevreden.

(en met spammers bedoel ik de spambotjes, niet de zeurpieten die anderen steeds dwarszitten, dat kost wel veel tijd. Maar dat is een ander verhaal)
                      Laatst bewerkt door JanPietJoris; 6 Feb 2024, 00:14.

Reageer

Die "bron van informatie voor nieuwe klanten, feedback en bestaande klanten" komt soms aardig in het geding....
                        In het overzicht van recente posts zie ik al soms meer spammers staan dan "echte" forumgebruikers.

Ik modereer ook op een forum, daar kijk ik 's ochtends en 's avonds even of er weer spammers zijn. Paar klikken en weg zijn ze. Kost nauwelijks tijd.
                        Als men hier 1x per dag even de meldingen afgaat en de spammers aanpakt is dat ook zo gebeurd en is iedereen weer tevreden.

(en met spammers bedoel ik de spambotjes, niet de zeurpieten die anderen steeds dwarszitten, dat kost wel veel tijd. Maar dat is een ander verhaal)
                        Zoals altijd een verhelderende blik,

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Het is me te makkelijk om iemand aan te vallen die niet als primaire taak heeft dit forum te moderaten, maar wiens werkzaamheden binnen Delta belangrijker zijn dan dit forum en voor wie zijn taak het kennelijk niet is om continu dit forum in de gaten te houden.
                          Het vervelende is dat dit forum ook een bron van informatie is voor nieuwe klanten, feedback en bestaande klanten.
                          Dus nu ophefffen is lastig. Maar definitief afrekenen met notoire spammers en opruiers zonder Deltaaccount of achtergrond zou ik wel een goed idee vinden. Al was het maar eens per week.

Er zal in de toekomst wel iets vervangends komen. Laten we afwachten.
                          Ik vind het te gemakkelijk om dingen die fout gaan goed te blijven praten. Heb je geen tijd om op een meldknop te reageren en /of is het geen prioriteit verwijder hem dan en deel eventueel, voor het fatsoen, mede dat het jammer maar helaas is dat dit forum spammers geen strobreed in de weg legt.
                          Dit is gewoon beledigend tegenover je klanten die mee willen werken aan een goed functionerend forum, maar steeds weer het riet in worden gestuurd.
                          Hopelijk wordt er niet een keer een phishing-bericht hier neergezet.

Niemand heeft het hier over het opheffen van dit forum. En jouw standpunt over dit forum en de moderatie kennen we nu wel, Bor.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

Ik vind het te gemakkelijk om dingen die fout gaan goed te blijven praten. Heb je geen tijd om op een meldknop te reageren en /of is het geen prioriteit verwijder hem dan en deel eventueel, voor het fatsoen, mede dat het jammer maar helaas is dat dit forum spammers geen strobreed in de weg legt.
                            Dit is gewoon beledigend tegenover je klanten die mee willen werken aan een goed functionerend forum, maar steeds weer het riet in worden gestuurd.
                            Hopelijk wordt er niet een keer een phishing-bericht hier neergezet.

Niemand heeft het hier over het opheffen van dit forum. En jouw standpunt over dit forum en de moderatie kennen we nu wel, Bor.
                            Ten eerste praat ik hier niets goed, ik leg de situatie uit.
                            Ten tweede heeft het geen zin een bepaald toontje tegen me aan te slaan, draagt tot niets bij (alleen ergenis).

Reageer

Wat u wilt, meneer Bor.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X