Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbannen van Zeelandnet?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik blaf niemand af. Geen forumgebruikers tenminste. Mijn kritiek is gericht op de webmaster. Als ik dit onduidelijk heb geformuleerd spijt me dat oprecht.
    ik verlaag me niet op het niveau zoals hier regelmatig is te lezen.

    Wie even terugleest zou kunnen begrijpen dat ik nu alleen via de iPhone actief kan zijn.

    Bedankt voor de vermelde telefoonnummers. Het nummer wat ik vermeldde stond in de contactenlijst. Deze kon ik altijd probleemloos bellen.
    wellicht is het nummer veranderd?
    Ik ga na het weekend direct bellen en hoop dat het wordt opgelost.
    Typen via de iPhone gaat mij moeilijk af.
    Iedereen bedankt voor jullie bijdragen en oprechte excuses mocht ik e.e.a. onhandig heb geschreven.


    Reageer


    • #17
      Is het al opgelost?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
        Is het al opgelost?
        Hij belt na het weekend. Wel goed lezen....
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #19
          Sorry, ik keek er overheen😶

          Reageer


          • #20
            Goed nieuws!
            De vermeldde telefoonnummers lijken te werken dus indien nodig kan ik hen weer bellen. Misschien had ik een verouderd nummer opgeslagen.

            Ik had nog geen andere browser geprobeerd. Ik heb daarom Firefox geïnstalleerd. En hiermee blijkt het dus wel te werken. Bedankt voor de tip nogmaals.
            Ik vind het wel vreemd dat het via Safari niet meer gaat.
            Het zal even wennen zijn met Firefox maar alles beter dan via de iPhone.

            Mijn kritiek naar de webmaster blijft staan.
            Men had tenminste het fatsoen kunnen hebben om even te reageren.

            Ik wil bij deze iedereen hier die de moeite heeft gedaan om te helpen vriendelijk danken.
            Zo blijkt maar weer dat dit forum wel degelijk haar nut heeft.


            Reageer


            • #21
              De webmaster is meer voor zaken die misgaan op de website van zeelandnet en niet met de technische details of storingen op het delta netwerk / eigen hardware van de klant. Ook lijkt gezien de geringen moderatie en reacties de gehele afdeling met vakantie 🏝

              Mooi dat het wel werkt met firefox maar zou zeker ook met safari moeten werken, misschien safari eens geheel verwijderen en opnieuw installeren. (Als het echt niet helpt de gehele geschiedenis en cache te legen)

              succes!

              Reageer


              • #22
                Fijn dat het lek boven is 😄

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X