Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbannen van Zeelandnet?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Verbannen van Zeelandnet?

Iets heel vreemd hier.
    Via de pc laadt de site van Zeeland maar een klein deel op. Het werkt dan ook niet. Aanklikken werkt niet.
    Het is de enige site wat niet werkt.
    Dit is sinds een aantal dagen geleden.

Nu wordt het nog vreemder. Als enige telefoon wordt met de iPhone gebeld. De site is hiermee wel te gebruiken. Ik besloot zeelandnet te bellen. Blijkt dat ik overal naar kan bellen maar niet naar zeelandnet. Gebeld worden werkt gewoon.

Dus toen delta maar gebeld. Zij vertelden dat ik toch echt een mail naar de webmaster van zeelandnet moest sturen.
    Omdat ik ( nog ) geen reactie heb ontvangen wil ik het hier onder aandacht brengen.
    Op deze site staat vermeld dat je contact met delta moet opnemen.
    Ikke niet begrijpen 🤪.

Het is al bij al verre van handig en zeker hen niet kunnen bellen is nog vervelender.
    Daarom oproep aan de webmaster om contact met mij op te nemen.
    Knappe koppen hier zijn ook welkom.
    Vriendelijk verzoek wel alleen het over het onderwerp hebben en niet over en tegen elkaar.

Ik zou ook even een chat berichtje doen via facebook (Delta).
    Krijg je vaak info over je probleem.

De experts hier hebben het te druk met hun TV en ikzelf weet niets van Iphone en aanverwante problemen.
    Hier is hun website via de PC, telefoon en tablet prima bereikbaar.

Reageer

Bedankt voor je bericht.
      Ik gebruik geen Facebook e.d.
      ik hoop dan ook dat de webmaster zo vriendelijk wilt zijn om iets van zich te laten horen.

Reageer

Webmaster denkt van , wat kan mij het schelen dat de site niet via de pc werkt en er niet gebeld kan worden?!
        Zoek het maar uit! Als de maandelijkse kosten maar voldaan worden!!

Reageer

Dat is meer de Delta mentaliteit. De klant lekker laten betalen maar geen Dolby Digital geluid leveren.

Reageer

Heb je tijdelijke internetbestanden en cookies al eens verwijderd?
            Andere browser geprobeerd.
            Modem al eens herstart?
            Ben je bij met alle updates voor je besturingssysteem?

In je Iphone geen nummer geblokkeerd of doorgeschakeld?

Welk besturingsysteem?
            Coax of Glas?

Iphone: welk tel. abonnement?
            Laatst bewerkt door Ptrol; 9 Aug 2023, 21:40.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
              Bedankt voor je bericht.
              Ik gebruik geen Facebook e.d.
              ik hoop dan ook dat de webmaster zo vriendelijk wilt zijn om iets van zich te laten horen.
              Klinkt hard maar is wel waar: Hier ga je geen hulp vinden. Als je ze niet met je iphone kunt bellen (wat bijzonder zou zijn), bel met een ander toestel en laat je niet hierheen sturen of afschepen met een advies om te mailen. Wees sterk.

Reageer

Alles wat je beschrijft heb ik geprobeerd, Ptrol.
                Het telefoonnummer is niet geblokkeerd.
                Het nummer talloze malen gecontroleerd op juistheid en ipv. via de contactenlijst handmatig ingetoetst.
                Na een stilte is dan drie keer tuut te horen en blijft het stil.
                Ik internet nog gewoon via de coax.
                Alles werkt perfect behalve deze site.

Als ik hier geen hulp kan vinden dan vraag ik mij af waar dit forum dan voor is bedoeld, Koeba.
                Ergens een telefoon gaan lenen om dat ingedutte zooitje te bellen ga ik niet doen.
                Ik vind het dan ook tamelijk onbeschoft om na ruim een week helemaal niets te laten horen. Naast talloze mislukte belpogingen en twee mails denken ze van stik er maar in.
                Het is niet mijn stijl en ga het ook niet doen maar de enige manier om de webmaster in beweging te krijgen is om flink te gaan schelden en beledigingen te uiten.

Rest natuurlijk wel de volgende mogelijkheid en die luidt om het abonnement direct te beëindigen.
                Ook Zeelandnet heeft haar wettelijke inspanninigsplicht. Men vertikt het om hier aan te voldoen. Als klant heb ik volledig recht dat alle diensten naar behoren werken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                  Alles wat je beschrijft heb ik geprobeerd, Ptrol.
                  Het telefoonnummer is niet geblokkeerd.
                  Het nummer talloze malen gecontroleerd op juistheid en ipv. via de contactenlijst handmatig ingetoetst.
                  Na een stilte is dan drie keer tuut te horen en blijft het stil.
                  Ik internet nog gewoon via de coax.
                  Alles werkt perfect behalve deze site.

Als ik hier geen hulp kan vinden dan vraag ik mij af waar dit forum dan voor is bedoeld, Koeba.
                  Ergens een telefoon gaan lenen om dat ingedutte zooitje te bellen ga ik niet doen.
                  Ik vind het dan ook tamelijk onbeschoft om na ruim een week helemaal niets te laten horen. Naast talloze mislukte belpogingen en twee mails denken ze van stik er maar in.
                  Het is niet mijn stijl en ga het ook niet doen maar de enige manier om de webmaster in beweging te krijgen is om flink te gaan schelden en beledigingen te uiten.

Rest natuurlijk wel de volgende mogelijkheid en die luidt om het abonnement direct te beëindigen.
                  Ook Zeelandnet heeft haar wettelijke inspanninigsplicht. Men vertikt het om hier aan te voldoen. Als klant heb ik volledig recht dat alle diensten naar behoren werken.
                  Wélk nummer bel je dan?
                  Wélk emailadres heb je gemaild?

Reageer

0118-225505
                    [email protected]

Reageer

Als je geblokkeerd bent Op ZeelandNet *.* zou je toch ook hier niet kunnen posten.

Reageer

Weet niet van wie dit telefoonnummer is maar volgens mij niet van ZeelandNet.

Ik zou gewoon het Delta nummer +31 118 225 575 bellen.

Reageer

Afgezien daarvan word ik niet graag afgeblaft bij het aanbieden van hulp. Dankjewel of niet zeg maar.

Reageer

Probeer eens een vpn

Reageer

Misschien één van deze nummers eens proberen?

Vragen over glasvezel? Bel 0118-22 55 25
                              Vragen over internet via kabel? Bel 0118-22 55 75

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X