Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

web sites slecht/niet bereikbaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Waarom zou een ISP bepaalde sites wel / niet moeilijker bereikbaar proberen te maken? Dat is een rare aanname Koeba
    Internetaanbieders mogen helemaal niet de toegang tot websites blokkeren dan wel onnodig beperken.

    Ook hier gewoon te bezoeken zonder problemen.
    Laatst bewerkt door Jeroen; 31 May 2023, 15:27.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
      Waarom zou een ISP bepaalde sites wel / niet moeilijker bereikbaar proberen te maken? Dat is een rare aanname Koeba
      Fout van mij; ik had er bij moeten zetten dat ik het ironisch bedoelde!

      Internetaanbieders mogen helemaal niet de toegang tot websites blokkeren dan wel onnodig beperken.

      Ook hier gewoon te bezoeken zonder problemen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door waggeltje Bekijk bericht
        Het is nergens een probleem alleen bij zeelandnet. Volgens mij ligt die provider te klooien met die website dus als het via VPN wel zonder problemen kan. En of iemand/zeelandnet dat nou een vervelende site of erger vindt is niet van belang en geen reden de toegang te bemoeilijken.
        Mooi voorbeeld van complotdenken

        Reageer


        • #19
          Zie jij een complot dan? In dat geval ben je je eigen voorbeeld. Maar goed. gewoon via zldnet naar die site gaan en proberen een "like" te plaatsen of te kiezen tussen oudste en nieuwste berichten. Dat lukt niet hier. En nu via oprera vpn. Dan werkt dat allemaal als een trein.

          Reageer


          • #20
            Ja, gek he?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door waggeltje Bekijk bericht
              Ja, gek he?
              Maar ik zit ook bij Delta en hier (Edge) loopt NFN als een zonnetje, niks vpn. Dat is dan dus gek?

              Reageer


              • #22
                correct

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Maar ik zit ook bij Delta en hier (Edge) loopt NFN als een zonnetje, niks vpn. Dat is dan dus gek?
                  Ik ken de setup niet van waggeltje, maar in routers kun je zaken blokken en/of de router kan de bottle neck zijn.
                  Ook een wapperende netwerkkaart, foutieve of defecte CAT kabels of er is iets mis met de lijn of modem,

                  Maar providers blokken geen websites en/ of laten websites niet trager werken. Alleen de piratenbaai wordt geblokt als gevolg van gerechterlijke uitspraken.

                  Reageer


                  • #24
                    127.0.0.1 weigert om verbinding te maken.Maar via VPN of opera vpn werkt hier alles naar behoren. Kennelijk omzeil ik daarmee bepaalde niet aan mijn setup gerelateerde instellingen. Dat sluit mi een wapperende netwerkkaart, foutieve of defecte CAT kabels of iets mis met de lijn of modem evenals routers met blokken/bottlenecks uit.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door waggeltje Bekijk bericht
                      127.0.0.1 weigert om verbinding te maken.Maar via VPN of opera vpn werkt hier alles naar behoren. Kennelijk omzeil ik daarmee bepaalde niet aan mijn setup gerelateerde instellingen. Dat sluit mi een wapperende netwerkkaart, foutieve of defecte CAT kabels of iets mis met de lijn of modem evenals routers met blokken/bottlenecks uit.
                      Het kan dus zijn dat in jou eigen router deze IP range geblockt wordt. Je kan in de router zaken blokken in de instellingen.

                      Reageer


                      • #26
                        Localhost kun je uitschakelen via bv hostman. Maar ook dan doet het probleem zich voor. Ik denk dat het probleem bij NFN zit. Via duckduckgo werkt de site ook prima. Maar goed, allemaal bedankt voor het meedenken in deze. Weer een hoop geleerd.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X