Soms vind ik het wel leuk ff de website van NINEFORNEWS. En dat lukt overal elders zonder problemen. Maar NIET via zeelandnet.nl. Dan is verbinden zo goed als onmogelijk. Dus maar weer VPN inschakelen dan wel via Opera VPN. Probleem is dan opgelost. Weet iemand wat er aan de hand is?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
web sites slecht/niet bereikbaar
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door waggeltje Bekijk berichtNog niet helemaal goed. Wel via VPN. Probleem zit dus bij zeelandnet. Dat te omzeilen is via VPN. Maak het ff in orde svp.
Maar ach, als je toch alleen maar soms kijkt kan je dus voor die enkele keer even je vpn aanzetten.
- 1 Like
Reageer
-
Het is nergens een probleem alleen bij zeelandnet. Volgens mij ligt die provider te klooien met die website dus als het via VPN wel zonder problemen kan. En of iemand/zeelandnet dat nou een vervelende site of erger vindt is niet van belang en geen reden de toegang te bemoeilijken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door waggeltje Bekijk berichtHet is nergens een probleem alleen bij zeelandnet. Volgens mij ligt die provider te klooien met die website dus als het via VPN wel zonder problemen kan. En of iemand/zeelandnet dat nou een vervelende site of erger vindt is niet van belang en geen reden de toegang te bemoeilijken.
Reageer
-
Je kunt overigens misschien het beste deze vraag per e-mail stellen aan : forumbeheer@deltafibernederland.nl
Klagen op dit forum helpt niet want er reageert toch niemand van Delta.Laatst bewerkt door driepinter; 31 May 2023, 12:20.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door waggeltje Bekijk berichtHet probleem doet zich alleen voor via zeelandnet.nl. NERGENS anders. En dat zou aan NFN kunnen liggen? lijkt me sterk.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door waggeltje Bekijk berichtLaptop meegenomen en in Almere, Aalten, Frankrijk geen enkel probleem. Andere providers dan zeelandnet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door waggeltje Bekijk berichtLaptop meegenomen en in Almere, Aalten, Frankrijk geen enkel probleem. Andere providers dan zeelandnet.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer