Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

PZC feed wordt niet meer bijgewerkt op homepage zeelandnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • PZC feed wordt niet meer bijgewerkt op homepage zeelandnet

    Het valt mij op dat de berichten op de PZC feed al mee dan een week oud zijn, wordt om de één of andere reden niet meer bijgewerkt sinds 18-02-23.
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    De PZC heeft de indeling van het nieuws op haar site anders ingericht.
    We wachten op een nieuwe feed zodat we die op de voorpagina kunnen zetten.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Het valt mij op dat de berichten op de PZC feed al mee dan een week oud zijn, wordt om de één of andere reden niet meer bijgewerkt sinds 18-02-23.
      Het werkt weer

      Reageer


      • #4
        Hoezo het werkt weer? Hier niet hoor. Het is al drie weken zo. Je begrijpt toch niet dat dit niet sneller opgepakt wordt. Ik heb een online abonnement op PZC maar ik klik vaak door op basis van de Highlights op de homepage van Zeelandnet.

        Reageer


        • #5
          De berichten zijn deels actueel maar de meeste zijn oudere berichten. We zijn in afwachting van een nieuwe feed die de PZC hopelijk snel aanlevert.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
            De PZC heeft de indeling van het nieuws op haar site anders ingericht.
            We wachten op een nieuwe feed zodat we die op de voorpagina kunnen zetten.
            Nou kun je wel zitten wachten op een of andere update van PZC maar ik vind het er niet heel professioneel uitzien dat er maandenlang hetzelfde nieuws wordt weergegeven. Je gaat me toch niet wijs maken dat er geen manier is om dat anders te doen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk bericht

              Nou kun je wel zitten wachten op een of andere update van PZC maar ik vind het er niet heel professioneel uitzien dat er maandenlang hetzelfde nieuws wordt weergegeven. Je gaat me toch niet wijs maken dat er geen manier is om dat anders te doen.
              Dus omdat jij het je niet kan voorstellen, is het ook niet zo? Handig!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X