Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

afbeelding plaatsen weblog

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• afbeelding plaatsen weblog

Weet iemand hoe een afbeelding geplaatst kan worden op een weblog van zeelandnet?
    Onlangs maakte ik een weblog aan en na het uitloggen waren de afbeeldingen verdwenen en hadden plaats gemaakt voor vraagtekens.
    Ik heb tweemaal een mail gestuurd naar zeelandnet met de vraag hoe ik het kan aanpassen. Omdat men niet reageert heb ik de weblog verwijderd.
    Omdat andere gebruikers het blijkbaar wel lukt om afbeeldingen blijvend te plaatsen stel ik de vraag maar hier.
    Hopelijk zijn er mensen die kunnen vertellen hoe het werkt en doe ik een nieuwe poging voor een nieuwe weblog.

Ik ga een poging doen om het duidelijk uit te leggen:

- in je weblog, als je een nieuw item hebt gemaakt krijg je een scherm voor o.a. de tekst te typen. Daarboven in zie je een pictogram van 2 bergjes (afbeelding invoegen/bewerken).

- in het volgende scherm klik je bij de bron op het cameraatje

- dan kom je in bestandsbeheer

- klikken op bestand uploaden

- voeg bestanden toe van bv. PC (let op de grootte van de afbeelding!)

- begin uploaden

- terug naar bestanden

- op afbeelding die ingevoegd moet worden klikken.
    Laatst bewerkt door anomaly; 11 Feb 2023, 11:53.

Reageer

Ik had de afbeeldingen online staan en zo geplaatst.
      Dat werkt dus blijkbaar niet. Ik begrijp dat de bestanden op de pc zelf moeten staan.
      Ik ga nog een poging wagen.
      Vriendelijk dank voor de uitleg!

Reageer

Online afbeeldingen plaatsen kan ook hoor. Dan vul je de link in (bij de bron) naar de foto waar je anders op het cameraatje klikt. Vroeger werden veel afbeeldingen op bijvoorbeeld Photobucket geplaatst. Als je dan de link naar de afbeelding invult bij de bron dan nemen de afbeeldingen ook geen ruimte in op je weblog. Misschien moet je dan bij afbeelding omschrijving ook iets invullen.
        Laatst bewerkt door anomaly; 11 Feb 2023, 18:49.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X