Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Security Error

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Security Error

    Ik heb een Security Error op www.zeelandnet.nl kan dit worden opgelost?
    Het is op een van de twee computers die hier in huis staan en alleen deze homepage wordt hierdoor geblokkeerd alle andere subpagina's van zeelandnet kan ik gewoon openen. In het berichtje van de security error staat dat als het probleem voortduurt ik een mailtje moet sturen aan de webmaster van zeelandnet. Ik heb dat verstuurd maar de webmaster heeft (nog) niet gereageerd.

    OPGELOST! Browser gereset.
    Laatst bewerkt door ad hardenberg; 24 Jan 2023, 12:07.

  • #2
    Ben bang dat je een false positive melding heb gekregen, heb een test gedaan en de zeelandnet website ondersteunt ook nog de oude TLS protocollen.
    En als er werkelijk een security error was, hadden meer mensen die melding gehad. Ben bang dat er op 1 van je computers een en anders niet goed is ingesteld. En als ik zo vrij ben te vragen op welke OS draaien de computers en met welke browsers kom je op de website.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor Uw reactie het was inderdaad een valse melding, op aanraden van de webmaster mijn browser (microsoft edge) gereset en alles weer normaal. Ik werk met windows 11 op beide machines

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X