Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onterechte accountblokkade op prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onterechte accountblokkade op prikbord

    Ik krijg de laatste dagen om de haverklap het bericht dat mijn account geblokkeerd is.
    Het ene moment kan ik gewoon in mijn berichten om een geinteresseerde op mijn advertentie te antwoorden en het volgende moment staat er dat mijn account geblokkeerd is.
    Is er misschien een probleem met het prikbord en zijn er meer mensen die hier last van hebben?

  • #2
    Al een mailtje gestuurd naar de Webmaster: [email protected] ?

    Reageer


    • #3
      Dankjewel voor je tip, heb ik zojuist gedaan

      Reageer


      • #4
        Ook ik heb een blokkade gehad.Wist niet wat ik zag.
        Nog nooit gebeurt.Wat een onzin allemaal.

        Reageer


        • #5
          Het zijn nieuwkomers die dit betreft, zie ik.
          Misschien moeten jullie nog omgezet worden naar HD 😉

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door stofzak Bekijk bericht
            Ik krijg de laatste dagen om de haverklap het bericht dat mijn account geblokkeerd is.
            Het ene moment kan ik gewoon in mijn berichten om een geinteresseerde op mijn advertentie te antwoorden en het volgende moment staat er dat mijn account geblokkeerd is.
            Is er misschien een probleem met het prikbord en zijn er meer mensen die hier last van hebben?
            Ligt misschien welk soort advertentie u plaatst of al eens heeft geplaatst ?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Ligt misschien welk soort advertentie u plaatst of al eens heeft geplaatst ?
              Zouden ze met meer moeten doen hier op het forum blokkeren voor een maand of 3 per keer

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                Zouden ze met meer moeten doen hier op het forum blokkeren voor een maand of 3 per keer
                Ik zie dat je 88 keer een berichtje hebt gedaan ,en u kan oordelen dat er sommige mensen hier op het forum een blokkade moeten krijgen
                Knap van je

                Reageer


                • #9
                  Bij mij het zelfde, in geen weken op het prikbord geweest, open het en krijg de melding dat het geblokkeerd is …?
                  een paar keer proberen en het lukt wel.
                  En inderdaad de oplichters zouden moeten worden aangepakt.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik ben al 11 of 12 x geblokkeerd op ''zeelandnet prikbord'' en dat in 3 maanden, home pagina zeelandnet.nl en web-mail doen het wel, schijnbaar is dat een aparte partij en kan Delta-
                    daar niks aandoen.

                    Maar met de vraag of ik VPN had...was mijn antwoord ja..... is het verboden? nee..... mag me eigen toch wel veilig stellen neem ik aan, maar goed na 23 jr netjes mijn contract te hebben betaald en nooit geen problemen gehad (ook voor de 3 maanden niet want heb de VPN al 4 jaar) zit ik toch te denken om over te stappen want betaal niet om geblokkeerd te worden door een andere partij, misschien dat Delta er ook eens naar kan kijken als ze klanten kwijt raken .


                    De Groeten

                    Reageer


                    • #11
                      Heb jij goed alternatief voor Delta, Chichi?

                      Reageer


                      • #12
                        Een vpn om op het prikbord te komen? Wat komen daar voor bedreigingen vandaan dan? Beetje overdreven. Prikbord is gewoon Zeelandnet en kun je dus gewoon over bellen. Andere partij klinkt als kluitje riet.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door stofzak Bekijk bericht
                          Ik krijg de laatste dagen om de haverklap het bericht dat mijn account geblokkeerd is.
                          Het ene moment kan ik gewoon in mijn berichten om een geinteresseerde op mijn advertentie te antwoorden en het volgende moment staat er dat mijn account geblokkeerd is.
                          Is er misschien een probleem met het prikbord en zijn er meer mensen die hier last van hebben?
                          ja klopt ik heb hier inderdaad ook problemen mee. ik kan niet of nauwelijks inloggen met mijn eigen email adres.
                          ik constateerde het ook deze ochtend. en ik ben maar wat aan het friemelen om te kijken wat er nou precies aan de hand is.
                          maar nu ik deze topic zie. zie ik dat er meerdere mensen zijn die hier duidelijk last van hebben.

                          reeds is mijn zeelandnet account ook geblokkeerd. en om welke reden dit is weet ik ook niet. en aangezien ik niet zo hele gekke dingen doe.
                          lijkt dit mij niet erg sterk dat er zomaar een blokkade word uit gedeeld voor noppes..

                          Maar goed. ik heb reeds contact gezocht met delta en het is maar afwachten hoe zij hier op gaan reageren.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X