Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg al een paar weken geen e-mail meer als iemand op mijn prikbord advertentie reageert.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg al een paar weken geen e-mail meer als iemand op mijn prikbord advertentie reageert.

    ik krijg al een paar weken geen email meer als iemand op mijn prikbord reageerd. heb al eerder aangegeven maar er wordt niets mee gedaan. echt weer iets voor zeelandnet,

  • #2
    Er wordt wel degelijks iets mee gedaan. We zijn nog steeds aan het kijken waarom een klein aantal gebruikers hier last van heeft. Voor zover je dit nog niet hebt gedaan mail het e-mailadres waarbij het misgaat naar [email protected] dan kunnen we verder kijken.

    Een niet-Zeelandnet e-mailadres in het profiel zetten lost het probleem op. Geen handige oplossing, want het zou bij elk e-mailadres moeten werken, maar zo worden berichten in ieder geval bezorgd,
    Laatst bewerkt door Jeroen; 13 Nov 2022, 12:22.

    Reageer


    • #3
      Dag Jeroen
      Hoeveel maanden hebben je daar voor nodig?
      Daarvoor was het ook al weken aan de gang
      Drie weken terug hebben wij hier ook contact over gehad ,en sindsdien is er totaal niks veranderd
      Dit gaat toch wel bedroevend lang duren?
      En toch ook geen Beste Reclame
      Hopelijk Vinden je het gauw
      Groet Koekeroe

      Reageer


      • #4
        Bij ons komen de reacties binnen tussen de spam wat ook niet de bedoeling kan zijn.

        Reageer


        • #5
          Blijkbaar geen interesse !

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X