Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prikbord advertentie: fout bij toevoegen foto's

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Prikbord advertentie: fout bij toevoegen foto's

Bij het plaatsen of bewerken van een advertentie kan je via "Foto's toevoegen" foto's uploaden.
    Ik kan bestanden kiezen, ik zie een voortgangsbalkje per foto, maar ik krijg bij bijna alle foto's "Fout tijdens uploaden".

In de Netwerk-inspectie zie ik bij het posten van de afbeelding de melding (zie ook bijlage):
    "Please enable cookies.
    Sorry, you have been blocked"

Maar ik heb geen extensies draaien die cookies blocken (getest in Chrome, Safari en app op mobiel). De mobiele applicatie loopt vast bij toevoegen van een foto.

Dit gebeurt met grote en kleine foto's.

Het veiligheidssysteem van de site vertrouwt de foto's of het systeem waarmee je verbinding maakt niet en blokkeert de content.
    Die éne foto links alleen kan ie wel uploaden? Ik zal aan de hand van de id in de melding morgen even verder kijken.

Reageer

Hallo Jeroen ,

Er worden 2 van de 6 foto's geupload (ik had één geslaagde foto uit mijn screenshot verwijderd).
      Het zijn overigens steeds dezelfde 2 foto's die wel lukken en dezelfde 4 die mislukken.

Het betreft advertentie https://www.zeelandnet.nl/prikbord/s...6-gb/a/3684619

Als je meer informatie nodig hebt, hoor ik het graag!

Reageer

Jarown Ik kan de foutmelding niet direct terugvinden in het systeem. Als je de foto's wilt mailen waarbij het misgaat, zal ik ze bij de advertentie (proberen) te zetten.

Reageer

Hoi Jeroen ,

Ik heb de foto's die mislukte iets aangepast in grootte en opnieuw opgeslagen. Daarna lukt het wel om ze te uploaden.

Bedankt voor het meedenken!

Reageer

Goed om te horen, succes met de verkoop.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X