Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet Prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet Prikbord

    Ik word sinds deze week een aantal keren benaderd door mogelijke kopers die aanbieden om via een koeriersdienst iets op te laten halen. Er zou contant betaald worden aan de deur, vragen om je gegevens en vervolgens is het stil... namen zijn o.a. Sandra6999 , YannickB64 , jong124 , regina21 zijn er meer mensen met dit soort ervaringen?

  • #2
    Nooit op ingaan.
    Daarom geen telefoonnummers in mijn profiel.

    Laat serieuze geïnteresseerden maar mailen.

    Reageer


    • #3
      Dat zou ik ook niet vertrouwen...

      Persoonlijk afleveren en afrekenen: Als je het artikel persoonlijk aflevert (of ophaalt), weet je zeker dat je betaald krijgt.
      Wees alert bij kopers en verkopers uit het buitenland en gebruik geen (anonieme) betaalmethoden als Western Union.

      En nooit vooraf betalen...
      Ik zal de profielen nakijken en indien nodig actie ondernemen.
      Je kunt ze ook altijd even melden via [email protected].

      Reageer


      • #4
        Het gekke is dat ze aangeven dat het pakket wordt opgehaald door "betrouwbare" koeriersdiensten als GLS, GEODIS of BUDBEE, ze contant aan de deur betalen en er verder geen kosten voor de verkoper zijn. Met andere woorden te mooi om waar te zijn!

        Reageer


        • #5
          Nep-koerier na verkoop op handelsplaats...
          https://www.fraudehelpdesk.nl/fraude...handelsplaats/

          Reageer


          • #6
            Ook ik heb last van kopers die via de GLS iets op willen halen. De namen die hier genoemd worden ben ik ook al tegen gekomen.
            Ik heb de chats verwijderd nadat ik door kreeg dat het geen zuivere koffie was. BLIJF ALERT Met vriendelijke groet, Dick Nagtegaal

            Reageer


            • #7
              Super bedankt voor jullie feedback ik ben overtuigd! Gooi voortaan direct dit soort berichten weg!

              Reageer


              • #8
                Grappig YannickB64 is inmiddels veranderd in een inactief profiel

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Hertog-Jan Bekijk bericht
                    Ik word sinds deze week een aantal keren benaderd door mogelijke kopers die aanbieden om via een koeriersdienst iets op te laten halen. Er zou contant betaald worden aan de deur, vragen om je gegevens en vervolgens is het stil... namen zijn o.a. Sandra6999 , YannickB64 , jong124 , regina21 zijn er meer mensen met dit soort ervaringen?
                    pas op, zeer gevaarlijke lui! internet staat vol met waarschuwingen!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Hertog-Jan Bekijk bericht
                      Het gekke is dat ze aangeven dat het pakket wordt opgehaald door "betrouwbare" koeriersdiensten als GLS, GEODIS of BUDBEE, ze contant aan de deur betalen en er verder geen kosten voor de verkoper zijn. Met andere woorden te mooi om waar te zijn!
                      Lees de werkwijze maar eens op https://www.fraudehelpdesk.nl/fraude...handelsplaats/

                      wat te mooi is om waar te zijn is dit meestal ook

                      Reageer


                      • #12
                        Ik heb ook net zo'n bericht gekregen op twee van mijn advertenties. Van Inactief Profiel ( op zich al vaag).
                        Niet meer gereageerd en de betreffende advertenties maar meteen even verwijderd.
                        Inderdaad, te mooi om waar te zijn :-)

                        Op fraudehelpdesk.nl en trosradar.nl vindt je ook iets over deze manier van oplichten.
                        Jammer hoor.
                        Laatst bewerkt door jhofhar; 11 Nov 2022, 17:02.

                        Reageer


                        • #13
                          Inactief Profiel is een account dat geblokkeerd is...
                          Laatst bewerkt door Jeroen; 11 Nov 2022, 18:20.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                            Inactief Profiel is een account dat geblokkeerd is...
                            Dat is mooi Jeroen, alleen hoe kan deze persoon dan wel een bericht sturen op mijn advertenties? Moet dat dan ook niet geblokkeerd worden?
                            Bedankt.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X