Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan geen foto's plaatsen in mijn fotoalbums

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan geen foto's plaatsen in mijn fotoalbums

    Sinds enkele weken kan ik geen foto's meer plaatsen in mijn fotoalbum op mijn community. Er wordt gevraagd om "kies een foto om te uploaden" dat is gebeurd en vervolgens kan ik de foto niet plaatsen. Wat gaat er mis.

  • #2
    Op het moment werkt het plaatsen van foto's op de communities niet goed meer. We zijn aan het kijken of hier een oplossing voor kan komen, maar dit wordt niet op de korte termijn verwacht.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor de reactie. Dat is duidelijk, maar wel heel erg lastig voor mij dan althans. Maar op welke termijn komt de oplossing dan wel? Moet ik dan denken in weken, maanden of nog langer.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        Op het moment werkt het plaatsen van foto's op de communities niet goed meer. We zijn aan het kijken of hier een oplossing voor kan komen, maar dit wordt niet op de korte termijn verwacht.
        Is dit omdat de oorzaak/oplossing niet bekend is of omdat het geen prioriteit heeft? Dat is nogal een groot verschil namelijk.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

          Is dit omdat de oorzaak/oplossing niet bekend is of omdat het geen prioriteit heeft? Dat is nogal een groot verschil namelijk.
          De communities zijn een extraatje, je zou het best-effort kunnen noemen. Ik denk dat ze het op termijn zullen stoppen.

          Reageer


          • #6
            Ik zie wel dat daar tegenwoordig communities opstaan met afbeeldingen die niks aan de verbeelding overlaten.

            Kan mij goed voorstellen dat men die er eerst wilt uitfilteren want die wil liever niet in je fotoalbums hebben.

            Reageer


            • #7
              Ik neem aan dat dat niet het probleem is bij de foto's van Aggie en als er iets niet werkt dan zou het zo fijn zijn dat dat even ergens vermeld wordt, zodat je niet elke keer denkt dat jij iets fout doet. Maar helaas zal de communicatie bij Zeelandnet een heikel punt blijven. Dat weten we eigenlijk al wel, maar je mag dromen 😇
              Als Zeelandnet de 18+ afbeeldingen niet wilt dan moeten ze die mogelijkheid weghalen, maar die mogelijkheid is er al heel lang. Als het goed is word je gewaarschuwd en moet je er bewust voor kiezen om deze communities te bekijken.Van mij hoeft het ook niet, maar ieder zijn/haar meug en de meeste communities gaan toch over andere onderwerpen dan 18+ content? Als je iets aanbiedt, of dat nou een extraatje is of niet, dan zou het zo fijn zijn als het ook (goed) werkt.

              Reageer


              • #8
                Nu is er dus duidelijkheid. De communities worden opgedoekt. Dat vinden velen met mij heel erg jammer. Ik heb een community om mijn kaarten te laten zien en nergens anders over. Al die 18+ communities kunnen mij gestolen worden, doe dat lekker op eens andere plek. Maar hobbies van mensen die nu een community hebben en daarover willen vertellen of iets anders worden nu elimineert en tot niks meer waard gemaakt.
                In een woord JAMMER!!!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X