Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wordt ZeelandNet.nl nog wel serieus genomen door Delta Fiber?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wordt ZeelandNet.nl nog wel serieus genomen door Delta Fiber?

    Ik vraag mij ernstig af of ZeelandNet.nl nog wel serieus genomen wordt door Delta Fiber, dit naar aanleiding van de volgende problemen:

    1. Het uploaden van een eigen profiel foto op het ZeelandNet profiel werkt al enige tijd niet meer.
    2. De Prikbord app voor iOS is al sinds het begin een draak van een app waarin de helft van de functies niet of niet naar behoren werken, hier lijkt absoluut geen vakkundige developer op te zitten die deze app onderhoud.
    Mijn neefje van 12 maakt stabielere apps dan de prikbord app.

    Hieruit maak ik vooral op dat Delta Fiber weinig tot geen aandacht schenkt aan ZeelandNet.nl en haar gebruikers, erg jammer want waar ze nu op de Nederlandse markt staan hebben ze wel aan ZeelandNet te danken.
    Laatst bewerkt door curafabia; 17 Jun 2022, 11:11. Reden: ZeelandNet

  • #2
    Het onderhouden van de community kost tijd en geld en volgens mij ontbreekt het aan tijd.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Het onderhouden van de community kost tijd en geld en volgens mij ontbreekt het aan tijd.
      Als een bedrijf besluit een service aan te bieden, dan omvat dat ook het onderhoud. Slecht onderhoud = slechte marketing. Dat blijft bij bezoekers hangen en ongewild wordt dat ook doorgetrokken door aspirant abonnees van evt andere (web)services van dat bedrijf.

      Als een (web)service niet meer kan worden onderhouden, om wat voor reden dan ook, dan kan men beter stoppen met het aanbieden van die service. Zo maak je tevens een eind aan speculaties.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Jun 2022, 13:50.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Achterhoedegevechten. De naam Zeelandnet zal verdwijnen. Hoewel ik wel eens kansje zie voor een ondernemer om het portal over te nemen. Maildomein blijft van Delta. De portal is geen logische activiteit voor DFN.
        Laatst bewerkt door Koeba; 18 Jun 2022, 09:37.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Achterhoedegevechten. De naam Zeelandnet zal verdwijnen. Hoewel ik wel eens kansje zie voor een ondernemer om het portal over te nemen. Maildomein blijft van Delta. De portal is geen logische activiteit voor DFN.
          We zijn het niet vaak eens, maar nu wel. Ik zei een jaar geleden al dat Zeelandnet met de overgang naar glasvezel verdwijnt en Delta wordt.
          Alle oude merknamen die nu onder DFN vallen zijn zo goed als vervangen. Alleen Zeelandnet en Caiway nog niet. Caiway zou men als B merk kunnen aanhouden, echter zie ik te veel overhead op 2 merken die vanuit 1 pand, 1 magazijn en dezelfde afdelingen worden aangestuurd.
          Ik heb het zelf meegemaakt toen ik van Caiway naar Delta ging. Modem terug naar het antwoordnummer van Delta, Zelfde modem en decoders terug ontvangen….
          Alle apparatuur had ook intern verhuisd kunnen worden zonder het heen en weer sturen.

          Vorig jaar ging al het gerucht dat Caiway ook geen COAX meer gaat aanbieden naast glasvezel (sterker 3 verschillende servicedeskmedewerkers gaven dit aan aan mij in telefonische gesprekken. Dat duidt op geheel overzetten naar de Deltasystemen en het uitfaseren van de merknaam Caiway. Er zijn ook geen reclames meer voor Caiway en alle Caiwayshops zijn al Deltainlooppunten met een klein Caiwayhoekje.

          Eerder wist hier op het forum iemand zeker dat dit eind 2022 zou worden (uitstel). Iemand die claimt kennis te zijn van een medewerker bij Delta.

          Caiway is alleen nog goedkoop in de lage snelhedenabo’s. Voor hogere snelheden is Caiway veel te duur.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Jun 2022, 12:29.

          Reageer


          • #6
            We zijn het vaker eens maar dat zie je niet door de lappen onnodige tekst.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Als een bedrijf besluit een service aan te bieden, dan omvat dat ook het onderhoud. Slecht onderhoud = slechte marketing. Dat blijft bij bezoekers hangen en ongewild wordt dat ook doorgetrokken door aspirant abonnees van evt andere (web)services van dat bedrijf.

              Als een (web)service niet meer kan worden onderhouden, om wat voor reden dan ook, dan kan men beter stoppen met het aanbieden van die service. Zo maak je tevens een eind aan speculaties.
              Zover ik kan vinden, communiceert Delta Fiber in het geheel niet over ZeelandNet.nl.
              Er is zelfs niet te vinden welke afdeling binnen Delta Fiber er verantwoordelijk is voor ZeelandNet.nl en dus ook niet waar ik de eerder genoemde klachten neer moet leggen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door curafabia Bekijk bericht

                Zover ik kan vinden, communiceert Delta Fiber in het geheel niet over ZeelandNet.nl.
                Er is zelfs niet te vinden welke afdeling binnen Delta Fiber er verantwoordelijk is voor ZeelandNet.nl en dus ook niet waar ik de eerder genoemde klachten neer moet leggen.
                Klachten kun je richten aan : [email protected]

                Reageer


                • #9
                  De naam Zeelandnet had van mij allang mogen verdwijnen.
                  Deltafiber zetelt in Schiedam….

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    De naam Zeelandnet had van mij allang mogen verdwijnen.
                    Cultuurbarbaar

                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Telecompaper:
                      ZeelandNet is het communityplatform van Zeeland. Voorheen was ZeelandNet een internetprovider op het coax-netwerk in Zeeland, maar dat onderdeel valt nu onder Delta.

                      Reageer


                      • #12
                        De naam Zeelandnet is nu eigenlijk gebakken lucht. 😂

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          De naam Zeelandnet is nu eigenlijk gebakken lucht. 😂
                          Dit forum zou het Deltaforum moeten worden, lostrekken van Zeelandnet.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X