Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg geen e-mail als er een reactie is op een prikbord advertenties

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg geen e-mail als er een reactie is op een prikbord advertenties

    Ik krijg al een poosje geen e-mail meer als iemand op mijn prikbord advertentie reageert. Dat is knap onhandig want ik moet er nu telkens aan denken om in te loggen om de berichten te bekijken. Anderen melden dat dit veroorzaakt kan worden doordat je niet bent uitgelogd op het prikbord maar dat is bij mij niet het geval. Het e-mail adres is correct want ik krijg wel een bevestigings e-mail als ik een bericht heb geplaatst. Het komt ook niet in de SPAM terecht. Heb de webmaster al verschillende keren een e-mail gestuurd maar die reageert helaas niet.
    Laatst bewerkt door Vandeg; 26 Mar 2022, 18:33.

  • #2
    Dag @Vandeg, het e-mailadres staat wel goed ingevuld in je profiel?

    Reageer


    • #3
      Ja dat staat goed. Het heeft bovendien altijd gewerkt en ik krijg ook een email als ik een advertentie heb geplaatst. Alleen dus niet bij een reactie op een advertentie

      Reageer


      • #4
        Vandeg ik ben geen mail tegengekomen van je in de webmaster mailbox. mail me de gebruikte login voor het prikbord, dan kijk ik het verder na voor je

        Reageer


        • #5
          Diverse keren de webmaster een e-mail gestuurd. Eenmaal een reactie gehad van Jeroen dat alles goed stond in mijn profiel. Jeroen zou nogmaals kijken nadat hij mijn loginnaam had gevraagd maar helaas ook na een herinnering geen reactie. De communicatie met de webmaster gaat uiterst moeizaam.

          Reageer


          • #6
            Ik heb precies hetzelfde probleem, flink wat advertenties op het prikbord maar sinds 15/9 geen enkele reactie meer ontvangen terwijl diverse mensen zeggen dat ze mij gemaild hebben. En er staat een bod bij een advertentie maar ik kan dus niet reageren op de afzender omdat ik geen email bevestiging heb. Tot 15/9 werkte het wel en ik heb niets veranderd.

            Reageer


            • #7
              Het is om moedeloos van te worden. De berichten online lezen gaat wel, maar dat is knap onhandig dat je iedere keer moet inloggen om nieuwe berichten te lezen en niet meteen kan reageren op een bericht. Ik heb een paar keer een e-mail gestuurd naar de webmaster, maar meestal krijg ik geen enkele reactie. Die ene keer dat ik een reactie kreeg werd me gevraagd om aanvullende gegevens te sturen, maar daarna bleef het akelig stil. Zeer onprofessioneel hoor van Delta en ik heb inmiddels de moed opgegeven. Dan heeft Marktplaats het toch maar goed voor elkaar.

              Reageer


              • #8
                In sommige gevallen kan het inderdaad voorkomen dat een prikbordbericht niet goed aankomt.
                We zijn bezig met een structurele oplossing.

                Reageer


                • #9
                  Problemen met het versturen van mail bij prikbordberichten zou moeten zijn opgelost.
                  Er stond een instelling bij de maildienst verkeerd. Dit is aangepast.

                  Reageer


                  • #10
                    het werkt nog steeds niet

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk bericht
                      het werkt nog steeds niet
                      Ik heb afgelopen dinsdag bericht gehad van de Web master Jeroen ,en ze zijn er volop mee bezig

                      Groet Koekeroe
                      Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Oct 2022, 14:06.

                      Reageer


                      • #12
                        Dat zou gisteren al opgelost moeten zijn...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                          Dat zou gisteren al opgelost moeten zijn...
                          Jeroen het werkt niet ,je krijgt geen bericht in je gewone mail jammer

                          Reageer


                          • #14
                            Hier het zelfde probleem, heb altijd goed gewerkt en nu dus niet meer, ook kan ik op mijn mobiele telefoon niet inloggen op mijn berichten,
                            dan kon nog wel via een e-mail reactie maar aangezien Ik die niet meer krijg is het echt hopeloos,

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door lamberto Bekijk bericht
                              Hier het zelfde probleem, heb altijd goed gewerkt en nu dus niet meer, ook kan ik op mijn mobiele telefoon niet inloggen op mijn berichten,
                              dan kon nog wel via een e-mail reactie maar aangezien Ik die niet meer krijg is het echt hopeloos,
                              Jeroen kun je en wil je ?,geef eens opening van zaken, Ik weet wat er mankeert ,kun jij het uitleggen aan de klanten ,die het niet weten?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X