Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mijn website TOOS&ART op Zeelandnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mijn website TOOS&ART op Zeelandnet

    Beste webmaster,
    Vanmorgen wilde ik een nieuwe aflevering op mijn blogsite TOOS&ART invoeren. Na die te hebben klaargemaakt werd het plaatsen geblokkeerd vanwege een veiligheidsmaatregel.
    Op het scherm komt de tekst:

    Error 1020

    Ray ID: 6d83eb1efc2f5965 • 2022-02-04 12:31:52 UTCAccess denied

    What happened?


    This website is using a security service to protect itself from online attacks.


    Dit is me in alle jaren dat ik mijn blog plaats nog nooit overkomen. Kunt u me uitleggen hoe dit zit en ook dit probleem oplossen?
    Met vriendelijke groet,
    ​​​​​​​Toos van Holstein

  • #2
    Het security systeem staat iets te streng afgesteld. We gaan er naar kijken.

    Reageer


    • #3
      cvholstein Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kun je het nog eens proberen?

      Reageer


      • #4
        Ik heb nu als probeersel de tekst van het blog met 1 foto erbij proberen te plaatsen. Dat lukte. Toen ik via 'wijzigen' daarna de andere foto's had geplaatst en op die probeerde te plaatsen, lukte dat niet met weer diezelfde mededeling over security. Ra, ra?? Er moet dus waarschijnlijk nog verder worden gesleuteld.

        Reageer


        • #5
          Jeroen Beste Jeroen.
          Heb je nog kunnen kijken naar mijn probleem dat nog steeds niet helemaal is opgelost? Zie mijn voorgaade bericht.
          Laatst bewerkt door cvholstein; 7 Feb 2022, 18:34.

          Reageer


          • #6
            Jeroen Meestal is het dan handig de webmaster in het bericht te taggen,

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X