Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

aan de webmaster en mensen die een community hebben.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • aan de webmaster en mensen die een community hebben.

    Omdat u, beste webmaster niet reageert op de mails vraag ik het hier op het forum. Wellicht zijn er klanten met een community die wel bereid zijn om mij te helpen of een oplossing kunnen bieden.
    Talloze mails in oktober zijn er geweest naar de webmaster totdat het stil bleef en er ook geen oplossing kwam.
    Begin vorige maand heb ik per mail weer dezelfde vraag gesteld maar een antwoord heb ik nooit ontvangen.
    Blijkbaar heeft men niet de oplossing en de wil dit even kenbaar te maken.

    Enfin, het zou geweldig zijn dat anders mensen met een community mij op weg kunnen helpen.
    Ik zit met het volgende, het lukt mij niet om er afbeeldingen te plaatsen.
    Dat wilt zeggen, het plaatsen lukt in eerste instantie. Het staat er dan keurig op.
    De volgende dag is de afbeelding dan verdwenen en heeft plaats gemaakt voor een vraagteken.
    Hoe kan dat en hoe kun je een afbeelding plaatsen dat wel blijft staan?
    Laatst bewerkt door spectrum; 3 Jan 2022, 11:55.

  • #2
    Dag Spectrum,

    Op het moment zit er een fout in het community systeem waardoor foto's en afbeeldingen niet goed verwerkt worden.
    Het ontbreekt ons aan tijd om hier op korte termijn een oplossing voor te vinden.

    Reageer


    • #3
      Amai, het is goed dat ik dat weet, want ik wilde mijn community helemaal opnieuw maken. Alles verwijderen en helemaal opnieuw opbouwen.
      Daar kan ik dus beter even mee wachten !

      Reageer


      • #4
        Nou , dat weten we dan ook weer.
        ik begrijp hieruit dat dit geen prioriteit heeft.
        Heel jammer, en met name voor de mensen die al jarenlang een community beheren!
        Laatst bewerkt door spectrum; 5 Jan 2022, 11:45.

        Reageer


        • #5
          Naar welk mailadres heeft u indertijd gemaild en niets gehoord? [email protected] zou ik zeker proberen. (PS: Niet raar opkijken als je spam gaat binnen krijgen op de mailadressen in je bericht....)

          Reageer


          • #6
            Dag Kevin,

            Ik had inderdaad een mail van jullie gehad hierover. Ik ben vergeten om hier verder naar te kijken. Excuses hiervoor. We gaan de dubbele vermelding verwijderen.

            Reageer


            • #7
              Hartstikke bedankt webmaster! Ik zie dat hij nu is weggehaald! Super! En ik vrees het ook Koeba haha (ik vond het al best stom om dit zo in het forum te moeten zetten, maar werd op een duur er echt hopeloos). Ik zie dat de dubbele vermelding nu is weggehaald dus verwijder mijn bericht. Bedankt!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X