Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Filteren in prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Filteren in prikbord

    Ik kijk graag op prikbord naar advertenties van auto's die te koop staan. Als ik het filter instel op benzine, krijg ik auto,s op benzine te zien. Logisch toch?
    Nu filter ik op Particulier, wat denk je? idd allemaal bedrijven ertussen. werkt dus voor geen meter.
    Nu filter ik op stationwagen, wat denk je? idd werkt ook voor geen meter.
    Nu kies ik geen automerk, alleen prijs en brandstof en ik wil een automaat. Jammer kan niet zoeken naar een automaat zonder een merk te kiezen.
    Verder als ik een filter heb gekozen om het eender welke, en ik klik een automerk zie ik vaak geen advertenties. Maar als ik dan scroll of ergens op klik komen er toch.
    Geen fijne manier van surfen op het prikbord, i.i.g. bij auto's en pc. Veel te verbeteren hier. misschien moet je eens kijken naar gaspedaal, hoe zo iets in elkaar zit.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door boelie10 Bekijk bericht
    Ik kijk graag op prikbord naar advertenties van auto's die te koop staan. Als ik het filter instel op benzine, krijg ik auto,s op benzine te zien. Logisch toch?
    Nu filter ik op Particulier, wat denk je? idd allemaal bedrijven ertussen. werkt dus voor geen meter.
    Nu filter ik op stationwagen, wat denk je? idd werkt ook voor geen meter.
    Nu kies ik geen automerk, alleen prijs en brandstof en ik wil een automaat. Jammer kan niet zoeken naar een automaat zonder een merk te kiezen.
    Verder als ik een filter heb gekozen om het eender welke, en ik klik een automerk zie ik vaak geen advertenties. Maar als ik dan scroll of ergens op klik komen er toch.
    Geen fijne manier van surfen op het prikbord, i.i.g. bij auto's en pc. Veel te verbeteren hier. misschien moet je eens kijken naar gaspedaal, hoe zo iets in elkaar zit.
    Kijk gewoon op gaspedaal. Opgelost!

    Reageer


    • #3
      De optie om te filteren op alleen automaat zit er nu niet in. Ik verwacht niet dat dit op korte termijn wordt toegevoegd. Adverteerders moeten aangeven dat ze 'zakelijk' of 'particulier' zijn.
      Er zijn nog oude profielen die dat niet hebben ingesteld. Ik zal kijken of dit aan onze kant aan te passen is. Het filteren op stationwagen is een bekende bug. Staat op het lijstje om te verbeteren.

      Reageer


      • #4
        blij om te lezen dat er aan gewerkt wordt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Kijk gewoon op gaspedaal. Opgelost!
          Dat slaat nergens op.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door boelie10 Bekijk bericht

            Dat slaat nergens op.
            Het lost je probleem op, maar slaat toch nergens op. OK.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X