Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing Zeelandnet prikbord

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Het probleem met het tonen van nieuwe prikbordadvertenties is opgelost.
    Er is een extra systeem toegevoegd om de indexering verder te verbeteren.
    teamtiem Het zou aardig zijn als je nu even hier je nogal botte woorden uit je eerdere reply terug nam.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door teamtiem Bekijk bericht

Als klant mag ik daar best een menig over hebben. En waarom zou er in het weekend er niet aan gewerkt kunnen worden? Het is een belangrijk onderdeel van de service van Zeelandnet dat door heel veel klanten gebruikt wordt. Het is net zo belangrijk als bijvoorbeeld het in de lucht houden van Internet TV. Dat is mijn mening. Maar daar hoef je het niet mee eens te zijn.
      Lees je zelf wel wat je schrijft? Je stelt het belang van het prikbord gelijk aan het belang van 'Internet tv'. Waarom moet ik dit serieus nemen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Keurig en net antwoord Jeroen
        Kun jij wel een voorbeeld aan nemen :-)
        En verslik jij je vooral niet ....je noemt zó vaak een glas....hopelijk heb jíj geen probleem :-)
        Laatst bewerkt door Rinus; 31 Aug 2021, 20:20.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Kun jij wel een voorbeeld aan nemen :-)
          En verslik jij je vooral niet ....je noemt zó vaak een glas....hopelijk heb jíj geen probleem :-)
          weer aan je glas azijn Rinus, Ik neem er een op jouw Proost jongen Morgen weer gezond op

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X