Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Krijg geen email van prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Krijg geen email van prikbord

    Hoi sinds dat ik nieuwe telefoon heb ontvang ik geen emails meer van mijn prikbord advertenties. Zie nergens hoe ik dit in moet stellen . Volgens mij gaat dit normaal automatisch. Iemand suggesties hoe op te lossen??

  • #2
    Het prikbord stuurt de berichten naar het e-mailadres dat in je profiel staat ingesteld.
    Krijg je wel reacties en berichten te zien via: https://www.zeelandnet.nl/prikbord/mijn-advertenties

    Reageer


    • #3
      Hoi jeroen. Het email adres is goed. Heb ik gecheckt. En je link van mijn advertenties dat is het probleem. Ik heb zelf een advertentie staan en de berichten daarop krijg ik dus niet binnen. Moet steeds kijken in mijn prikbord of er berichten zijn. Niet handig

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          vanderhoven Om welke prikbordadvertentie gaat het? Dan kijk ik even voor je na.

          Reageer


          • #6
            Maakt niet uit welke. Krijg er geen mail van binnen, terwijl alles goed ingesteld staat

            Reageer


            • #7
              Dan is er mogelijk iets mis aan onze kant waardoor het mis gaat. Dus als je wilt dat ik het voor je nakijken hoor ik graag om welke advertentie het gaat...
              Je kunt de gegevens ook even mailen naar [email protected].

              Reageer


              • #8
                Turfsteker;
                hallo, Jeroen,
                ook ik heb het zelfde probleem;
                ik ga naar Zeelandnet.nl_webmail_ dan kom ik automatisch in mijn hoofdmail adres
                naast WEBMAIL kan ik ook naar Login gaan, als ik dat doe kies ik uit een lijst welk mailadres ik wil hebben
                en als ik daar op klik kom ik weer in mijn hoofdmail adres terecht.
                maar als ik dat zelfde mail adres open via het prikbord kom ik wel op mijn advertentie
                kan dan ook foto bijvoegen, of prijs veranderen
                vgr; Turfsteker

                Reageer


                • #9
                  Jeroen het gaat om de volgende adv

                  Staat onder aquariumvissen.

                  Blackmolly's

                  Is mijn eigen adv

                  Reageer


                  • #10
                    vanderhoven Ik heb zojuist een testbericht gestuurd naar de blackmolly advertentie. Kun je eens kijken of er een mailbericht en een reactie bij de prikbord berichten komt?

                    Let wel.. op het moment dat je het prikbord open hebt staan en iemand stuurt je een bericht, dan krijg je hier geen email van. De reactie wordt dan alleen naar de 'mijn berichten' gestuurd.

                    De emails zijn niet in de spamfolder van je e-maildienst terecht gekomen? De maildienst die je gebruikt wil nog wel eens prikbordberichten weigeren te bezorgen.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik krijg alleen nieuw bericht bij prikbord en geen mail. Het rare is als ik een nieuwe advertentie maak krijg ik wel een bevestiging hiervan in mijn mailbox, maar verder niks dus

                      Reageer


                      • #12
                        en het prikbord stond niet open in de browser op het moment dat de berichten verstuurd werden?
                        Want dan krijg je ze wel bij je prikbordberichten te zien, maar er wordt geen e-mail verstuurd.

                        Reageer


                        • #13
                          Dat vergat ik nog te zeggen. Prikbord stond niet open. Met mijn vorige telefoon kwam automatisch een mail maar nu dus niet meer. Terwijl alles zelfde staat ingesteld. Heel raar

                          Reageer


                          • #14
                            Vreemd. Ik zie geen problemen of foutmeldingen in het berichtensysteem. De mailtjes worden gewoon verzonden.

                            Reageer


                            • #15
                              @Turfsteker Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. De login is om in te loggen in de website. Niet om naar de webmail te gaan. Of begrijp ik je verkeerd?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X