Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Een oude vraag, opnieuw gesteld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Een oude vraag, opnieuw gesteld

    In 2019 opende ik dit topic: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...nl/176945-blog

    Het is nu april 2021 en ik heb het nog niet kunnen oplossen. Inmiddels elders een blog, maar ik zou toch erg graag eens bij Zeelandnet/Delta willen kijken.
    De webmaster heeft er destijds naar gekeken, maar kon er op dat moment niet veel aan doen en het had ook geen prioriteit voor hem, maar ik kom dus geen stap verder.

    Misschien nu wel?

    Nog steeds als ik klik op 'maak een blog' krijg ik de melding dat ik een blog heb, maar nog niet geactiveerd. het is destijds naar een adres gestuurd dat ik al niet meer had. Ik wist toen niet dat dat oude adres nog in mijn prifiel stond.

    Dus wie weet kan er nu iets gedaan worden, zodat ik eens kan kijken of een blog bij Zeelandnet iets voor me is?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
    In 2019 opende ik dit topic: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...nl/176945-blog

    Het is nu april 2021 en ik heb het nog niet kunnen oplossen. Inmiddels elders een blog, maar ik zou toch erg graag eens bij Zeelandnet/Delta willen kijken.
    De webmaster heeft er destijds naar gekeken, maar kon er op dat moment niet veel aan doen en het had ook geen prioriteit voor hem, maar ik kom dus geen stap verder.

    Misschien nu wel?

    Nog steeds als ik klik op 'maak een blog' krijg ik de melding dat ik een blog heb, maar nog niet geactiveerd. het is destijds naar een adres gestuurd dat ik al niet meer had. Ik wist toen niet dat dat oude adres nog in mijn prifiel stond.

    Dus wie weet kan er nu iets gedaan worden, zodat ik eens kan kijken of een blog bij Zeelandnet iets voor me is?
    Dag Sandra, misschien kun je telefonisch contact met zeelandnet opnemen om zo meer te weten te komen.

    0118 22 55 75 is het nummer ook gebruiken ze WhatsApp en Livechat.

    https://www.zeelandnet.nl/weblog/

    Reageer


    • #3
      Je kunt altijd een nieuw Weblog aanmaken met een (nieuw) gastaccount en een ander mail adres.
      Laatst bewerkt door driepinter; 23 Apr 2021, 08:59.

      Reageer


      • #4
        Eern gastaccount, dat is wel een idee. Ik ga daar maar eens naar kijken inderdaad. Bedankt voor de tip!

        Reageer


        • #5
          Dag Sandras, Je zou inderdaad zoals driepinter zegt een nieuw blog kunnen aanmaken met een ander e-mailadres.
          Of je kunt mij mailen op [email protected] dan kan ik even kijken naar de weblog aanvraag.
          Een nieuwe blog beginnen met een nieuw adres zal het snelste gaan

          Reageer


          • #6
            Het is met een gastaccount gelukt en ik onderzoek nu dus of een weblogje bij Zeelandnet iets is.
            En ik heb een vraag: hoe kan ik weblogs volgen? En hoe kunnen mensen mij volgen? Het is namelijk wel leuk als mensen weten dat je wat geplaatst hebt of dat je van andere blogs weet wanneer ze een update hebben.

            En ik ben misschien weer kippig, maar ik zie niet hoe dat moet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
              Het is met een gastaccount gelukt en ik onderzoek nu dus of een weblogje bij Zeelandnet iets is.
              En ik heb een vraag: hoe kan ik weblogs volgen? En hoe kunnen mensen mij volgen? Het is namelijk wel leuk als mensen weten dat je wat geplaatst hebt of dat je van andere blogs weet wanneer ze een update hebben.

              En ik ben misschien weer kippig, maar ik zie niet hoe dat moet.
              https://www.zeelandnet.nl/weblog/

              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (751).png
Bekeken: 310
Grootte: 146,6 Kb
ID: 192848
              Laatst bewerkt door Guest01; 23 Apr 2021, 19:30.

              Reageer


              • #8
                Dank je wel, maar het aanmaken van de blog was wel gelukt, alleen: hoe volg je elkaar? Een blog doet weinig als het geen volgers heeft.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
                  Dank je wel, maar het aanmaken van de blog was wel gelukt, alleen: hoe volg je elkaar? Een blog doet weinig als het geen volgers heeft.
                  Volgens mij kan zoiets niet maar daar moet Jeroen maar uitsluitsel over geven.

                  Reageer


                  • #10
                    Ah oke, dat zou jammer zijn. Ik hoop dan dat Jeroen daar wat van weet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
                      Ah oke, dat zou jammer zijn. Ik hoop dan dat Jeroen daar wat van weet.
                      Er zit op dit moment een foutje in de website lijkt mij, normaal kun je alle blogs bekijken.

                      De volgers komen vanzelf als ze jou blog leuk vinden.

                      Normaal zie je dit op een blog.

                      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 071DE159-1197-45DC-AD93-64BF224F4669.png
Bekeken: 274
Grootte: 818,2 Kb
ID: 192855
                      Laatst bewerkt door Guest01; 23 Apr 2021, 21:08.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X