Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
    Bedankt voor de uitleg maar ik heb Apple.
    Een verademing overigens en zou niet graag terug Windows willen.
    Sorry, ik ging er vanuit dat je Windows had. Voor Apple is Safari de beste browser.

    Hoop dat het je gaat lukken.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

      Sorry, ik ging er vanuit dat je Windows had. Voor Apple is Safari de beste browser.

      Hoop dat het je gaat lukken.
      Leer eens een keer ,om niet overal je neus in te steken, hier zitten de mensen niet op te wachten Waarheid
      Je zit er bijna altijd naast

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        Leer eens een keer ,om niet overal je neus in te steken, hier zitten de mensen niet op te wachten Waarheid
        Je zit er bijna altijd naast
        Het blijft een gok.

        Reageer


        • #34
          geen probleem hoor.
          De intentie om te helpen was toch goed en dat is het belangrijkste.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
            Voor Apple is Safari de beste browser.
            Typo... Voor Apple is Safari de _standaard_ browser (lees: maakt soms ook intern gebruik van Safari, ook al heb je een andere browser als standaard actief). Wat de beste browser voor Apple is, is geheel afhankelijk van wat een gebruiker ervan verwacht.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Typo... Voor Apple is Safari de _standaard_ browser (lees: maakt soms ook intern gebruik van Safari, ook al heb je een andere browser als standaard actief). Wat de beste browser voor Apple is, is geheel afhankelijk van wat de gebruiker ervan verwacht.
              Daar heb je volkomen gelijk in. Zelf gebruik ik in Windows ook meerdere browsers Firefox omdat ik die persoonlijk iets privacy vriendelijker vind, en Chrome als tweede.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Het is een overzicht van alle gratis advertenties.
                Volgens mij is het een overzicht van aangeboden artikelen die gratis zijn
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 May 2021, 13:04.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Volgens mij is het een overzicht van aangeboden artikelen die gratis zijn
                  Volgens mij is het een overzicht van aangeboden artikelen die gratis op te halen zijn. iiiii
                  Laatst bewerkt door Guest01; 9 May 2021, 13:17.

                  Reageer


                  • #39
                    In de rubriek auto's mis ik het filter "handgeschakeld - automaat - semiautomaat" Pas wanneer ik een automerk kies kan ik hier wel op filteren.
                    Maar ik wil filteren op automaat niet merkgebonden en dat kan dus niet.
                    Ik zou dus graag zien dat dit filter terug komt in de hoofdrubriek auto's en niet alleen in de subrubriek automerk.

                    Reageer


                    • #40
                      Het prikbord werkt nog altijd niet feilloos. Op dit moment is het weer niet mogelijk om de gewilde rubrieken te openen.

                      Reageer


                      • #41
                        Bij het vorige prikbordsysteem kreeg men een reactie als e-mailbericht binnen met een de titel van en link naar de advertentie.
                        Het nieuwe prikbord heeft een chatsysteem wat de berichten ook per e-mailbericht verstuurd.
                        Echter, in de e-mailberichten staat niet vermeld welke advertentie het betreft. Om erachter te komen welke advertentie het betreft moet men inloggen en in het berichtensysteem gaan lezen. Ik heb mogen vernemen dat verschillende oudere gebruikers dit als vervelend ervaren. Wellicht is hier nog een mouw aan te passen?

                        Tevens schijnen er nog wat bugs te zitten in de auto-rubrieken. Het is lastig om een normaal overzicht van alle autoadvertenties gesorteerd op nieuwste eerst te krijgen.

                        Überhaupt het bekijken van verschillende rubrieken en de verdeling ervan schijnt ook vaak niet goed te gaan.
                        Laatst bewerkt door Tim; 18 Jul 2021, 19:32.

                        Reageer


                        • #42
                          Filtering van auto advertenties gaat inderdaad niet altijd goed.. moeten we eens goed naar kijken. Duidelijker laten zien waar om welke advertentie het gaat bij reageren lijkt me ook een goed verbeterpunt.

                          Reageer


                          • #43
                            Via een android werkt het nieuwe prikbord nog niet lekker. Als je wilt antwoorden op een reactie, dan verdwijnt het antwoordveld onder het toetsenbord en zie je dus niet meer wat je typt.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X