Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    en als je in de rubriek https://www.zeelandnet.nl/prikbord/z...er-accessoires helemaal naar beneden gaat en de laatste advertentie bekijkt en dan weer terug? Wat gebeurt er dan?

    Reageer


    • #17
      Net even in Safari gekeken en... inderdaad.. je klikt op een advertentie in een rubriek, gaat dan terug, de rubriekslijst is weer te zien en daarna schiet ie terug naar de home page
      We gaan het nakijken!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        Net even in Safari gekeken en... inderdaad.. je klikt op een advertentie in een rubriek, gaat dan terug, de rubriekslijst is weer te zien en daarna schiet ie terug naar de home page
        We gaan het nakijken!
        Jeroen ,als je een advertentie aanklikt van iemand die veel advertentie;s heeft, dan gaat hij bij de onderste advertentie van pagina 1
        ook niet automatisch naar boven bij pagina 2

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            die optie is er niet meer...

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              die optie is er niet meer...
              Dat is heel jammer. Misschien overwegen om deze optie toch weer terug in te voeren ?

              Denk dat als je een rubriek hebt met 100-den advertenties, je na 4, 5 X klikken afhaakt en de rest niet meer bekijkt.
              (Ik in ieder geval wel..... )

              Reageer


              • #22
                Bedankt Jeroen. De functie terug naar vorige pagina in de Safari browser werkt weer goed.

                Reageer


                • #23
                  Kan het kloppen dat het prikbord nog niet helemaal goed werkt?
                  Het gebeurt regelmatig dat een andere rubriek verschijnt dan waar op is geklikt.
                  Nu weer een aantal keren geprobeerd de tuinrubriek maar dan kom ik bij de rubriek auto's uit..
                  Komt de rubriek gratis en ruilen nog terug?

                  Herstel; de zoekfunctie levert op dit moment helemaal geen resultaat op want alles staat door elkaar.
                  Laatst bewerkt door spectrum; 7 May 2021, 13:17.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                    Kan het kloppen dat het prikbord nog niet helemaal goed werkt?
                    Het gebeurt regelmatig dat een andere rubriek verschijnt dan waar op is geklikt.
                    Nu weer een aantal keren geprobeerd de tuinrubriek maar dan kom ik bij de rubriek auto's uit..
                    Komt de rubriek gratis en ruilen nog terug?

                    Herstel; de zoekfunctie levert op dit moment helemaal geen resultaat op want alles staat door elkaar.
                    Heb ik ook regelmatig gehad ,nu is het weer een poosje geleden

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                      Kan het kloppen dat het prikbord nog niet helemaal goed werkt?
                      Het gebeurt regelmatig dat een andere rubriek verschijnt dan waar op is geklikt.
                      Nu weer een aantal keren geprobeerd de tuinrubriek maar dan kom ik bij de rubriek auto's uit..
                      Komt de rubriek gratis en ruilen nog terug?

                      Herstel; de zoekfunctie levert op dit moment helemaal geen resultaat op want alles staat door elkaar.
                      Ik heb net bij ons gekeken maar zie niets bijzonders. In home linksboven heb je wel de optie gratis ophalen.

                      Heb je pagina al geprobeerd te verversen? ctrl+F5.

                      Als je Chrome gebruikt als browser moet je die misschien ook even updaten.

                      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (811).png Bekeken: 0 Grootte: 672,7 Kb ID: 193277
                      Laatst bewerkt door Guest01; 7 May 2021, 13:41.

                      Reageer


                      • #26
                        spectrum Welke browser gebruik je voor het prikbord? Heb je hetzelfde probleem als je het via een andere browser probeert?

                        De rubriek gratis en ruilen is tegenwoordig deze pagina geworden: https://www.zeelandnet.nl/prikbord/gratis
                        Het is een overzicht van alle gratis advertenties.

                        Reageer


                        • #27
                          Ik had de aanduiding gratis ophalen totaal gemist. Eerlijk gezegd vond ik het vroeger duidelijker. Nu staat er ook geen datum plaatsing meer bij.
                          Ik gebruik Safari. Nu werkt het weer maar dat is dus niet altijd zo. Ik ben wel blij dat het er weer op staat.
                          Een andere browser gebruik ik momenteel niet meer. Recent heb ik firefox verwijderd nadat deze grote problemen opleverde na de laatste update ervan.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                            Ik had de aanduiding gratis ophalen totaal gemist. Eerlijk gezegd vond ik het vroeger duidelijker. Nu staat er ook geen datum plaatsing meer bij.
                            Ik gebruik Safari. Nu werkt het weer maar dat is dus niet altijd zo. Ik ben wel blij dat het er weer op staat.
                            Een andere browser gebruik ik momenteel niet meer. Recent heb ik firefox verwijderd nadat deze grote problemen opleverde na de laatste update ervan.
                            Safari is eigenlijk niet zo geschikt voor Windows, ik denk dat je beter af bent met Chrome. Safari heeft meer van dat soort problemen, is eigenlijk ontwikkeld door Apple.

                            Ik heb over het algemeen geen problemen met Firefox die wat privacy betreft toch ver boven Chrome staat.

                            Maar dat is mijn mening hoor.

                            Wat prikbord betreft, bij mij staan er datums bij.

                            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (813).png
Bekeken: 194
Grootte: 581,7 Kb
ID: 193346

                            ???????
                            Laatst bewerkt door Guest01; 8 May 2021, 13:09.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                              Ik had de aanduiding gratis ophalen totaal gemist. Eerlijk gezegd vond ik het vroeger duidelijker. Nu staat er ook geen datum plaatsing meer bij.
                              Ik gebruik Safari. Nu werkt het weer maar dat is dus niet altijd zo. Ik ben wel blij dat het er weer op staat.
                              Een andere browser gebruik ik momenteel niet meer. Recent heb ik firefox verwijderd nadat deze grote problemen opleverde na de laatste update ervan.
                              Hier nog een stukje over Safari.

                              Ja, u kunt Safari voor Windows 10, Windows 8 en Windows 7 downloaden en gemakkelijk installeren. De vangst is echter dat Apple Safari niet langer ontwikkelt voor het Windows-besturingssysteem. Dit betekent dat de nieuwste versie van Safari niet beschikbaar is voor het Windows-besturingssysteem. U moet Safari-versie 5.1.7 downloaden en installeren, die volledig compatibel is met de nieuwste versies van Windows 10, zowel 32- als 64-bits systemen. Voordat u deze versie van Safari voor Windows 10 installeert, moet u er rekening mee houden dat dit een verouderde versie is waarin veel van de beveiligingsfuncties van de nieuwste versie van Safari ontbreken.

                              https://comparium.app/safari-for-win...#pros-and-cons
                              Laatst bewerkt door Guest01; 8 May 2021, 13:19.

                              Reageer


                              • #30
                                Bedankt voor de uitleg maar ik heb Apple.
                                Een verademing overigens en zou niet graag terug Windows willen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X