Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bekijk het nieuwe prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik heb liever dat jullie de bugs en andere problemen op https://www-staging.zeelandnet.nl/prikbord/ melden
    Of is daar alles naar wens?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
      Ik heb liever dat jullie de bugs en andere problemen op https://www-staging.zeelandnet.nl/prikbord/ melden
      Of is daar alles naar wens?
      Die testpagina werkt zeer goed. Een hele verbetering.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter
        Misschien raar maar wat ik mij wel heb afgevraagd of het nu ook de bedoeling is dat met het kunnen selecteren op postcode het vernieuwde prikbord ook geschikt is voor landelijk gebruik ?
        Zal wel niet het juiste antwoord wezen, maar ik heb artikelen te koop gehad waar mensen uit de randstad op reageerden.

        Ik zie in ieder geval Brabant er bij staan, je kunt in ieder geval door heel het land bekeken worden. Delta zit toch ook in Twente tenslotte.

        Reageer


        • #19
          In de nieuwe prikbord omgeving moet ik op de ipad 3 x klikken op een foto voordat de advertentie opent. Selecteer ik de omschrijving dan werkt dit wel in 1 keer.

          Dit zowel met safari als met firefox

          Reageer


          • #20
            reddwarf Je bedoelt als je een lijst met advertenties bekijkt in bv. de rubriek meubelen en dan een advertentie foto aanklikt?
            Dat geeft op mijn ipad geen probleem...

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
              In de nieuwe prikbord omgeving moet ik op de ipad 3 x klikken op een foto voordat de advertentie opent. Selecteer ik de omschrijving dan werkt dit wel in 1 keer.

              Dit zowel met safari als met firefox
              Op mijn iPad doet zich dit probleem niet voor op Safari op Firefox en op Chrome werkt het in de testomgeving goed. Een vingertikje en het verspringt zoals het hoort.

              Ik moet wel zeggen dat deze iPad de laatste grote update niet heeft gehad.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Laurent, met welke browser is dat?
                chrome maar zie dat het nu wel werkt gisteren dus duidelijk niet

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                  reddwarf Je bedoelt als je een lijst met advertenties bekijkt in bv. de rubriek meubelen en dan een advertentie foto aanklikt?
                  Dat geeft op mijn ipad geen probleem...
                  Het werkt nu wel en is hier niets aangepast

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    reddwarf Je bedoelt als je een lijst met advertenties bekijkt in bv. de rubriek meubelen en dan een advertentie foto aanklikt?
                    Dat geeft op mijn ipad geen probleem...
                    Nu werkt het prima, 1 keer foto aanklikken en de advertentie wordt geopend. Hier niets aangepast maar dat zal vast ook aan jou kant zijn Jeroen

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                      Nu werkt het prima, 1 keer foto aanklikken en de advertentie wordt geopend. Hier niets aangepast maar dat zal vast ook aan jou kant zijn Jeroen
                      Het blijft draadloos natuurlijk.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                        Nu werkt het prima, 1 keer foto aanklikken en de advertentie wordt geopend. Hier niets aangepast maar dat zal vast ook aan jou kant zijn Jeroen
                        Het lijkt enkel voor te komen op de hoofdpagina op https://www-staging.zeelandnet.nl/prikbord/

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X