Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • prikbord

    Als ik naar mijn prikbord ga, krijg ik een heel vreemd overzicht van mijn advertenties, wat ik eerder niet had. Hoe komt dit?

  • #2
    Dag Dusan,

    Wat bedoel je precies met een 'vreemd overzicht'?
    Staan je advertenties door elkaar of iets het iets anders?

    Reageer


    • #3
      Ja, het staat nu in kleine letters en niet meer op 1 overzicht, maar alles onder elkaar. Op mijn ipad staat het nog wel als vanouds. Ik snap er niets van, ik heb niets veranderd...op mijn pc

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Dusan Bekijk bericht
        Ja, het staat nu in kleine letters en niet meer op 1 overzicht
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Feb 2021, 11:31.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Dat ligt wel aan de browser anders zou het op de iPad ook niet goed staan en zouden er al veel meer mensen over geklaagd hebben.
          Daarbij is er al maanden niks veranderd aan de weergave van de 'mijn advertenties' pagina.
          (binnenkort wel bij het nieuwe prikbord...)

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
            Daarbij is er al maanden niks veranderd aan de weergave van de 'mijn advertenties' pagina.
            Dat zegt niets Jeroen. Subtiele CSS interpretaties kunnen door onderliggende wijzigingen (phpversie en daardoor oudere template interpretatie) al een stok tussen het voorwiel veroorzaken
            Maar goed, fijn dat jullie er toch even naar willen kijken voor de zekerheid.


            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Een probleem wat spontaan bij 1 bezoeker optreedt ligt in 99,8% van de gevallen aan de instelling van de browser.
              Daarbij zijn er geen recente aanpassingen geweest in de CSS en PHP versie op de specifieke pagina dus dat kunnen we bij voorbaat al uitsluiten.

              Dusan Als je een schermafdruk kunt maken van de bewuste pagina en die hier kan delen of naar [email protected] mailt kan ik even verder voor je kijken.
              Je brower al geprobeerd op 100% weergave te zetten?

              Reageer


              • #8
                Ik ben echt maar een leek hoor!
                De cache van mijn browser leegmaken klinkt voor mij net als russisch ...
                Ik hoop echt dat iemand mij op een simpele manier kan uitleggen wat ik moet doen
                Bijgevoegde bestanden

                Reageer


                • #9
                  Dat is al een stuk duidelijker. Heb je ook Google Chrome waarmee je het prikbord kunt bekijken?
                  Je zou in Edge ook kunnen kijken of je de instellingen weer opnieuw kunt instellen. Dat zit rechtsboven, daar klik je op 'instellingen' en vervolgens op: Instellingen opnieuw instellen.

                  Klik op de afbeelding voor grotere versieNaam: Screenshot_51.jpgBekeken: 0Grootte: 44,9 KbID: 190939

                  of / en de 'Ctrl' knop ingedrukt houden en dan linksboven een paar keer op 'Vernieuwen' klikken.

                  Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_52.jpg
Bekeken: 334
Grootte: 27,1 Kb
ID: 190940

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb nu Chrome geinstalleerd en nu zie ik het overzicht inderdaad weer normaal.
                    Bedankt hiervoor, maar ik heb nu nog een vraag , nu zijn mijn favorieten weg, hoe kan ik die naar chrome overzetten ?
                    Alvast bedankt

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dusan Bekijk bericht
                      Ik heb nu Chrome geinstalleerd en nu zie ik het overzicht inderdaad weer normaal.
                      Bedankt hiervoor, maar ik heb nu nog een vraag , nu zijn mijn favorieten weg, hoe kan ik die naar chrome overzetten ?
                      Alvast bedankt
                      Favorieten importeren / overzetten.


                      Importeer zo de opgeslagen Favorieten uit Edge of andere browsers in Chrome:
                      • Start Chrome.
                      • Klik rechtsboven op de knop met de drie puntjes.
                      • Klik op instellingen
                      • Klik bovenaan op Bookmarks en instellingen importeren.
                      • Klik in het nieuwe venster op het pijltje om het uitklapmenu te openen.
                      • Klik op Edge. Of een andere browser die je voor Chrome gebruikte.
                      • Vink de onderdelen uit die u niet wilt importeren.
                      • Klik op Importeren.
                      • Het importeren start meteen. U krijgt een melding als het voltooid is. De optie om de Bladwijzerbalk altijd te laten zien, is aangevinkt. Dat is handig, dus dat laten we zo. Klik op Gereed.
                      • Onder de adresbalk staan alle opgeslagen favoriete websites. Klik op een site om 'm te openen.
                      • Is de Bladwijzerbalk toch onhandig? Klik dan met de rechtermuisknop op een leeg plekje in de balk en klik op Bladwijzerbalk weergeven. De optie staat uit en de Bladwijzerbalk verdwijnt.
                      • De Bladwijzers staan nu in het menu. Klik op de knop met de drie puntjes.
                      • Ga met de muisaanwijzer naar 'Bladwijzers'.
                      • Opnieuw verschijnen de opgeslagen websites. Klik op de naam van een site om deze te openen.

                        PS Je favorieten uit andere browsers importeren werkt hetzelfde.
                      https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=nl

                      https://www.seniorweb.nl/tip/favorieten-importeren-chrome

                      Laatst bewerkt door Guest01; 19 Feb 2021, 08:51.

                      Reageer


                      • #12
                        Bedankt het is gelukt! Moet ik nu Edge verwijderen? En hoe doe ik dat ?

                        Reageer


                        • #13
                          Goede tip Waarheid. Zelf gebruik ik liever Google Chrome en Firefox i.p.v. Edge

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Dusan Bekijk bericht
                            Bedankt het is gelukt! Moet ik nu Edge verwijderen? En hoe doe ik dat ?
                            Nee, je hoeft Edge niet te verwijderen.

                            Chrome instellen als uw standaardbrowser.

                            1:Klik op uw computer op het menu Start . (Linksonder op de taakbalk)

                            2:Klik op Instellingen . (Tandwieltje)

                            3:Open uw standaard-apps: Oorspronkelijke versie: Klik op Systeem Standaard-apps. ...

                            4:Klik onderaan bij Webbrowser op uw huidige browser (meestal Microsoft Edge).

                            5:Klik in het venster 'Kies een app' op Google Chrome. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (534).png
Bekeken: 306
Grootte: 285,5 Kb
ID: 190957

                            Succes.
                            Laatst bewerkt door Guest01; 19 Feb 2021, 11:18.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                              Dat is al een stuk duidelijker. Heb je ook Google Chrome waarmee je het prikbord kunt bekijken? Je zou in Edge ook kunnen kijken of je de instellingen weer opnieuw kunt instellen.
                              Ik vind het een slechte ontwikkeling dat ons Prikbord bij voorkeur alleen probleemloos met Edge of Chrome bekeken zouden kunnen worden. Afgezien van het feit dat deze twee browsers het niet zo nauw nemen met de privacy, zou iedereen zijn/haar eigen keus moeten kunnen maken. Wat er nu wordt geadviseerd is een pseudo-oplossing die niet in het voordeel van de bezoeker uitvalt.

                              Check out @
                              https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...-meest-veilige

                              Tegenwoordig zijn websites X-browser compatible. Dat houdt in dat je, ongeacht de browser die je gebruikt, je hetzelfde op je scherm ziet. Kwestie van goed beheer imho. Ik denk maar even mee.
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 Feb 2021, 11:22.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X