Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

People site

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • People site

    Op Zeelandnet kan ik nergens mijn people site vinden, ook niet in de Community. Daardoor kan ik hem ook niet beheren.
    Het betreft: https://people.zeelandnet.nl/inlognaam. Onderwerp Stamboom Van de Velde en Nieuwdorp
    Hoe kan de site terugvinden en beheren.

  • #2
    Deze misschien ?

    ??????https://people.zeelandnet.nl/nicvdvelde/

    Reageer


    • #3
      Als ik die aanklik kan ik hem alleen lezen. Daar kun je site niet beheren.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door NicovdV Bekijk bericht
        Als ik die aanklik kan ik hem alleen lezen. Daar kun je site niet beheren.
        Schrijfrechten is een goede vraag voor Jeroen die regelt dit.

        Reageer


        • #5
          Bewerken doe je mbv een FTP programma.
          Zie: https://www.zeelandnet.nl/people

          Zo maak en wijzig ik met Microsoft Web Expression en upload naar de map www met Filezilla.
          Laatst bewerkt door Ptrol; 8 Dec 2020, 10:46.

          Reageer


          • #6
            Ik denk dat mijn vraag niet goed is begrepen. Hoe ik een website moet aanmaken dat is het probleem niet, dat ik met Micorsoft Designer en uploaden met FileZilla. Daamee komt op een server van Zeelandnet te staan. Ik wil mijn site op server kunnen beheren, bijv. kunnen verwijderen of naam aanpassen. In de oude situatie toen Zeelandnet nog zelfstandig was, kon dat zonder meer.
            Nu kan ik er niet bij.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door NicovdV Bekijk bericht
              Ik denk dat mijn vraag niet goed is begrepen. Hoe ik een website moet aanmaken dat is het probleem niet, dat ik met Micorsoft Designer en uploaden met FileZilla. Daamee komt op een server van Zeelandnet te staan. Ik wil mijn site op server kunnen beheren, bijv. kunnen verwijderen of naam aanpassen. In de oude situatie toen Zeelandnet nog zelfstandig was, kon dat zonder meer.
              Nu kan ik er niet bij.
              Het beheren van de pagina's is voor zover ik weet altijd via een html editor en een ftp programma gegaan.

              Reageer


              • #8
                Dank voor het bericht. Ik heb nog eens goed gekeken naar de uitleg op Zeelandnet voor het aanmaken en daaruit blijkt inderdaad dat de website alleen maar te beheren is via een html editor en ftp prog.
                De topic kan voor mij worden gesloten.
                Laatst bewerkt door NicovdV; 9 Dec 2020, 10:02.

                Reageer


                • #9
                  Bedankt voor de reactie.

                  Ik ga het topic voor u sluiten.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X