Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mogelijkheid om reactie op Prikbord te verwijderen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mogelijkheid om reactie op Prikbord te verwijderen

    Momenteel is er een persoon die op zeer vele advertenties reageert met het verzoek naar een ander gmailadres te reageren.
    Er is al gewaarschuwd voor dit mailadres op het Prikbord.

    Ook ik heb nu al diverse reacties gekregen van deze persoon en zou graag deze reactie willen kunnen verwijderen.

    Zou het mogelijk zijn, Webmaster, een mogelijkheid in te bouwen om reacties te verwijderen.
    Ik los het nu op door de advertentie opnieuw te zetten, maar dan opnieuw verschijnt dit personnage.

  • #2
    Hier heb je er nog een Ptrol, ik had die gladjanus gisteravond,maar niet gereageerd
    En iemand uit Domburg waarschuwt met de emailadressen van dat bedrog
    Gabillard1 ([email protected]) oplichter
    Civil101 ([email protected]) oplichter
    [email protected] oplichter
    pella nulmaner
    nulmaner ooplichter
    ook [email protected] oplichter
    Ssarah Guide oplichter
    [email protected] oplichter
    En anders enkel reageren met zeelandnet.nl adres bij je advertentie;s zetten

    Gr Koekeroe

    Laatst bewerkt door koekeroe; 3 Oct 2020, 16:14.

    Reageer


    • #3
      Op 't moment kun je zelf geen berichten verwijderen. We zijn bezig met een versie waarbij dit wel mogelijk is.
      Ook zijn we aan het kijken hoe we dit soort mensen op de korte termijn het al moeilijker kunnen maken.
      Melden via [email protected] is aan te raden. Dan kan ik ze blokkeren, en het profiel verwijderen.

      Reageer


      • #4
        De voorbeelden zijn al door koekeroe gegeven, @Jeroen.
        'k Hoop dat er snel iets komt om deze personen te kunnen weren.

        Een waarschuwing van Delta Fiber op het Prikbord zou ook niet misstaan en misschien kunnen voorkomen dat er toch iemand intrapt.

        Reageer


        • #5
          Jeroen: heb jij zulke schone handjes????????? Mij kegelde je eraf vanwege het vele aanbod aan buitenlandse hondjes die gewoon geronseld worden in die landen!!! Vergeten zeker?????? Ook zulke lieden behoren tot de (legale) oplichters.

          Reageer


          • #6
            [QUOTE=Jeroen;n187594]Op 't moment kun je zelf geen berichten verwijderen. We zijn bezig met een versie waarbij dit wel mogelijk is.
            Ook zijn we aan het kijken hoe we dit soort mensen op de korte termijn het al moeilijker kunnen maken.
            Melden via [email protected] is aan te raden. Dan kan ik ze blokkeren, en het profiel verwijderen.

            Reageer


            • #7
              Dit zijn de zelfde als met advertentie;s plaatsen over honden katten papagaaien

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                De voorbeelden zijn al door koekeroe gegeven, @Jeroen.
                'k Hoop dat er snel iets komt om deze personen te kunnen weren.

                Een waarschuwing van Delta Fiber op het Prikbord zou ook niet misstaan en misschien kunnen voorkomen dat er toch iemand intrapt.
                Dat zal weinig uitmaken Ptrol ?,als mensen nog maar het bedrag zien ,om hun gewilde droom uit te laten komen
                bij de geplaatste advertentie;s, dan vergeten ze alles van veiligheid, het wordt opgestuurd ,en wel eerst betalen
                en later zien ze niks terug ,als je een Dier wilt kopen ,ga je toch kijken ,toch niet opsturen?
                Het ligt ook veel aan de mensen zelf
                Groet Koekeroe

                Reageer


                • #9
                  @rdebuijzer Ik kegel er niet zomaar mensen af. Wat is dat nu weer voor een rare insinuatie? Blijkbaar hield je je niet aan de regels en werden je advertenties en of reacties verwijderd.
                  Mensen waarschuwen via advertenties voor oplichters is ook tegen de regels. Hoe goed de bedoelingen dan ook mogen zijn.

                  Ptrol Er is een speciale pagina over 'veilig handelen'. Deze is hier te vinden: https://www.zeelandnet.nl/prikbord/veilig.Hierin staan wel de algemene tips en uitleg. We gaan niet specifiek in op deze gevallen.koekeroe heeft hierin gelijk. Wees alert bij kopers en verkopers.

                  Toch is het moeilijk te voorkomen dat mensen oplichtingsberichten naar anderen sturen. Helemaal te voorkomen is dat niet. Vertrouw je een adverteerder niet? Meld het bij de webmaster.
                  en meld verdachte advertenties via de 'meld misbruik' knop onderaan de advertentie.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    @rdebuijzer Ik kegel er niet zomaar mensen af. Wat is dat nu weer voor een rare insinuatie? Blijkbaar hield je je niet aan de regels en werden je advertenties en of reacties verwijderd.
                    Mensen waarschuwen via advertenties voor oplichters is ook tegen de regels. Hoe goed de bedoelingen dan ook mogen zijn.

                    Ptrol Er is een speciale pagina over 'veilig handelen'. Deze is hier te vinden: https://www.zeelandnet.nl/prikbord/veilig.Hierin staan wel de algemene tips en uitleg. We gaan niet specifiek in op deze gevallen.koekeroe heeft hierin gelijk. Wees alert bij kopers en verkopers.

                    Toch is het moeilijk te voorkomen dat mensen oplichtingsberichten naar anderen sturen. Helemaal te voorkomen is dat niet. Vertrouw je een adverteerder niet? Meld het bij de webmaster.
                    en meld verdachte advertenties via de 'meld misbruik' knop onderaan de advertentie.
                    Jeroen je hebt er een van mij gehad

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                      @rdebuijzer Ik kegel er niet zomaar mensen af. Wat is dat nu weer voor een rare insinuatie? Blijkbaar hield je je niet aan de regels en werden je advertenties en of reacties verwijderd.
                      Mensen waarschuwen via advertenties voor oplichters is ook tegen de regels. Hoe goed de bedoelingen dan ook mogen zijn.

                      Ptrol Er is een speciale pagina over 'veilig handelen'. Deze is hier te vinden: https://www.zeelandnet.nl/prikbord/veilig.Hierin staan wel de algemene tips en uitleg. We gaan niet specifiek in op deze gevallen.koekeroe heeft hierin gelijk. Wees alert bij kopers en verkopers.

                      Toch is het moeilijk te voorkomen dat mensen oplichtingsberichten naar anderen sturen. Helemaal te voorkomen is dat niet. Vertrouw je een adverteerder niet? Meld het bij de webmaster.
                      en meld verdachte advertenties via de 'meld misbruik' knop onderaan de advertentie.
                      dus Jeroen als ik het goed begrijp Mensen waarschuwen via advertenties voor oplichters is ook tegen de regels. Hoe goed de bedoelingen dan ook mogen zijn.
                      Maar de oplichters krijgen voldoende kans om op Prikbord hun advertentie;s te dumpen, vorige week advertentie;s van Grijze roodstaarten op het prikbord ,gelijk gewaarschuwd
                      bijna een dag later verwijdert ?????,en als je dan Waarschuwt zit je fout Jeroen ,dat klopt toch niet,of wel? ,zo vlot zijn jullie ook niet,om ze gelijk te verwijderen ,Je hebben meer te doen,maar dit vind ik toch wel een prioriteit
                      en alle regels gevolgd hierin de knop en mail Webmaster,en toch bleef hij staan,het waren twee aparte meldingen,hij had er ook nog een van Puppie;s
                      Dus als de oplichter ziet dat ik waarschuw voor oplichting ,en hij geeft via de knop aan dat dit ongepast is,halen jullie dat van mij eraf ,en de prikbord oplichting blijft staan?
                      Gelijke wel de Rechtspraak in Nederland Slachtoffer de Pineut en dader lachend verder
                      Maar ik hoop dat jullie dit gauw onder de knie mogen krijgen
                      Prettige zondag nog
                      Laatst bewerkt door koekeroe; 4 Oct 2020, 12:47.

                      Reageer


                      • #12
                        We proberen alle advertenties die niet aan de regels voldoen zo snel mogelijk te verwijderen. We kunnen echter niet garanderen dat met duizenden nieuwe advertenties per dag dit direct en meteen gebeurd.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X