Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet verouderde account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet verouderde account

    Sinds een tijdje krijg ik regelmatig de melding: De instellingen voor Uw account zijn verouderd, meestal gevolgd door een getal, t.w. 2, 3 .
    Het enigste dat ik kan bedenken is dat een aantal maanden geleden Vodafone bij het installeren van een nieuwe GSM dit is ontstaan. Er is toen door het Delta kantoor in Middelburg e.e.a. is gebeurd met wachtwoorden.
    Overigens werkt alles wel naar behoren, alhoewel die melding me toch een beetje bang maakt.
    Prettige zondag en groet,
    Britais

  • #2
    waar en hoe krijg je die meldingen ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      waar en hoe krijg je die meldingen ??
      Ik denk dat ze uit de Mail app van Windows 10 komen.

      Reageer


      • #4
        De meest voorkomende oorzaak van een verouderd account is een onjuist wachtwoord. Selecteer account herstellen in de berichtenbalk boven in de app mail of agenda. Als uw wachtwoord onjuist is, wordt een bericht weergegeven waarin u wordt gevraagd uw wachtwoord bij te werken. Geef een nieuw wachtwoord op en kies Gereed.

        Reageer


        • #5
          Het is geen "vast" punt waar dit optreed. Overigens merk ik er verder weinig van, maar is vervelend deze melding te krijgen, terwijl je naar mijn idee "up-to-date- bent.
          Als jullie dit ook niet kunnen verklaren laat ik het maar zo, want alles werkt verder naar behoren.
          Ik ga het antwoord van nieuwkomer Waarheid maar eens uit proberen.

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de adviezen en hiermee kan de vraag afgesloten worden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Britais Bekijk bericht
              Bedankt voor de adviezen en hiermee kan de vraag afgesloten worden.
              Ik zal het topic voor je afsluiten Britais , fijn weekend!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X