Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Rubriek "Video" op de Zeelandnet homepage

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ook zoiets... Die complotdenkers komen altijd met het feit dat men bang is en bang wordt gehouden. Door de overheid, door het RIVM, door de WHO, door wetenschappers, door dokters en wat ze al niet meer verzinnen. En dat alles voor een geheimzinnig "groter plan"...
    Hun info komt altijd van enkele dubieuze sites of youtube kanalen. Alle andere info van normale nieuwsbronnen of wetenschappers wordt gewantrouwd. Alleen die paar bronnen met voornamelijk fakenews worden vertrouwd.
    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 8 Sep 2020, 16:26.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      Ook zoiets... Die complotdenkers komen altijd met het feit dat men bang is en bang wordt gehouden. Door de overheid, door het RIVM, door de WHO, door wetenschappers, door dokters en wat ze al niet meer verzinnen. En dat alles voor een geheimzinnig "groter plan"...
      Hun info komt altijd van enkele dubieuze sites of youtube kanalen. Alle andere info van normale nieuwsbronnen of wetenschappers wordt gewantrouwd. Alleen die paar promille bronnen met voornamelijk fakenews worden vertrouwd.

      Reageer


      • #18
        Ja, de bekende litanie. Ik weet het, heeft geen zin om te proberen zo iemand te overtuigen.
        Deze groep lijkt nog het meest op een soort sekte. Nog moeilijker om mee om te gaan dan jehova's getuigen.
        Ze beperken bewust de informatie die men krijgt.

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            Dus als ik het goed begrijp wordt men op dit forum ''expert'' door zoveel mogelijk mensen in de zeik te zetten. Vreemde en kinderlijke vorm van op iemands reactie die geheel en fatsoenlijk onderbouwd is te reageren.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

              Dus als ik het goed begrijp wordt men op dit forum ''expert'' door zoveel mogelijk mensen in de zeik te zetten. Vreemde en kinderlijke vorm van op iemands reactie die geheel en fatsoenlijk onderbouwd is te reageren.
              Het is niet iemand in de zeik zetten... Het is iets wat opvalt bij al die complotdenkers. Ik gebruikte niet voor niets ook een vergelijking met jehova getuigen. En ik ben geen "expert"
              Laatst bewerkt door JanPietJoris; 8 Sep 2020, 19:49.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                Het is niet iemand in de zeik zetten... Het is iets wat opvalt bij al die complotdenkers. Ik gebruikte ook niet voor niets een vergelijking met jehova getuigen. En ik ben geen "expert"

                Reageer


                • #23
                  Dus jij mag wel van jezelf vinden dat je de waarheid in pacht hebt, maar ik mag geen expert zijn (wat overigens door Delta is verzonnen en niet door mijzelf)
                  Maar dan sluiten we onze discussie ook hoor, want jij hebt uiteindelijk toch gelijk.. toch!

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                    Dus jij mag wel van jezelf vinden dat je de waarheid in pacht hebt, maar ik mag geen expert zijn (wat overigens door Delta is verzonnen en niet door mijzelf)
                    Maar dan sluiten we onze discussie ook hoor, want jij hebt uiteindelijk toch gelijk.. toch!
                    Nee,nee, Beste Jos, bij mij staat beginner, bij u expert, maar ik begrijp hoe je expert wordt, helaas begrijpt u niet wat het woord waarheid betekent.

                    Voor u een vraag ,voor mij een weet. Dag Jos, fijne avond.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
                      In de rubriek Video, waar blijkbaar iedereen ongecontroleerd allerlei video's mag plaatsen, zie ik steeds meer video's verschijnen die een beetje tegen de tegenstrijdige reacties op COVID-19 hangen. De makers zijn vooral tegen en negatief ingesteld. Alle sociale media zijn bezig om allerlei negatieve uitingen hierover te verwijderen en te blokkeren. Maar Zeelandnet doet mee aan het tegenovergestelde. Een soort Zeeuws Youtube. Natuurlijk mag je tegen of voor iets zijn, maar ik vind niet dat een deel van de homepage van Zeelandnet een platform moet zijn voor dit soort zaken.
                      Rechter verbiedt YouTube om RIVM-eisen op te leggen:Ab Gietelink en Pieter Lakeman.

                      https://youtu.be/yfiGn0uXBoE


                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
                        In de rubriek Video, waar blijkbaar iedereen ongecontroleerd allerlei video's mag plaatsen, zie ik steeds meer video's verschijnen die een beetje tegen de tegenstrijdige reacties op COVID-19 hangen. De makers zijn vooral tegen en negatief ingesteld. Alle sociale media zijn bezig om allerlei negatieve uitingen hierover te verwijderen en te blokkeren. Maar Zeelandnet doet mee aan het tegenovergestelde. Een soort Zeeuws Youtube. Natuurlijk mag je tegen of voor iets zijn, maar ik vind niet dat een deel van de homepage van Zeelandnet een platform moet zijn voor dit soort zaken.
                        https://youtu.be/yfiGn0uXBoE

                        Rechter verbiedt YouTube om RIVM-eisen op te leggen:Ab Gietelink en Pieter Lakeman.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                          Dus als ik het goed begrijp wordt men op dit forum ''expert'' door zoveel mogelijk mensen in de zeik te zetten
                          Neen hoor; dit is een titel die is gebaseerd op het aantal berichten die iemand heeft verstuurd. Een verkeerde titel omdat het ook iets zou zeggen over de inhoudelijke kant van die berichten.

                          Ik denk dat de diverse reacties voortkomen uit je eigen reacties en gebruikersnaam. Zo had ik eens een buurman die NSB in zijn nummerbord had staan en die werd door de hele buurt gemeden. Onterecht overigens maar goed, zo gaat dat.
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Sep 2020, 10:24.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                            Alle andere info van normale nieuwsbronnen of wetenschappers wordt gewantrouwd.
                            Definieer 'normaal'
                            We kunnen met z'n allen achter de kar aanlopen of ook een andere mening zijn toegedaan. Dat dat soms wrevel wekt is een neveneffect.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #29
                              U bepaalt niet of een 'discussie' gesloten is.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                                Neen hoor; dit is een titel die is gebaseerd op het aantal berichten die iemand heeft verstuurd. Een verkeerde titel omdat het ook iets zou zeggen over de inhoudelijke kant van die berichten.

                                Ik denk dat de diverse reacties voortkomen uit je eigen reacties en gebruikersnaam. Zo had ik eens een buurman die NSB in zijn nummerbord had staan en die werd door de hele buurt gemeden. Onterecht overigens maar goed, zo gaat dat.
                                Beste Webkabouter . De Waarheid was een Nederlandse krant van communistische signatuur. Het blad begon in 1940 tijdens de Duitse bezetting als verzetskrant, en was de opvolger van de vooroorlogse communistische dagbladen De Tribune (1909-1937), en het Volksdagblad (1937-1940). Het eerste nummer verscheen in november 1940 en later groeide het blad uit tot een van de belangrijkste illegale bladen in de bezettingstijd. Mijn grootvader bezorgde deze krant hij is door de Duitsers gefusilleerd.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X