Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Rubriek "Video" op de Zeelandnet homepage

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Rubriek "Video" op de Zeelandnet homepage

    In de rubriek Video, waar blijkbaar iedereen ongecontroleerd allerlei video's mag plaatsen, zie ik steeds meer video's verschijnen die een beetje tegen de tegenstrijdige reacties op COVID-19 hangen. De makers zijn vooral tegen en negatief ingesteld. Alle sociale media zijn bezig om allerlei negatieve uitingen hierover te verwijderen en te blokkeren. Maar Zeelandnet doet mee aan het tegenovergestelde. Een soort Zeeuws Youtube. Natuurlijk mag je tegen of voor iets zijn, maar ik vind niet dat een deel van de homepage van Zeelandnet een platform moet zijn voor dit soort zaken.

  • #2
    V.v.C. is anti alles ,maar dat mag je niet zeggen
    Mogelijk staat V.v.C voor: Vereniging voor Cynisme

    Laatst bewerkt door maiden; 19 Aug 2020, 17:21.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
      In de rubriek Video, waar blijkbaar iedereen ongecontroleerd allerlei video's mag plaatsen, Natuurlijk mag je tegen of voor iets zijn, maar ik vind niet dat een deel van de homepage van Zeelandnet een platform moet zijn voor dit soort zaken.
      tja.. het is dit of meestal een rits video's van reli fanaten .. weet niet waar je nou beter mee bent. Gewoon schrappen misschien, en een beetje meer de webpage van de provider worden dan een halfbakken nieuwssite.

      Reageer


      • #4
        Je kan dit melden door bij de betreffende video te klikken op 'Video rapporteren'
        De webmaster zal dit dan verder bekijken.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
            In de rubriek Video, waar blijkbaar iedereen ongecontroleerd allerlei video's mag plaatsen, zie ik steeds meer video's verschijnen die een beetje tegen de tegenstrijdige reacties op COVID-19 hangen.
            https://www.zeelandnet.nl/video/

            Volgens mij is daar is niets mis mee (zie het als het lezen van vier kranten ipv alleen de PZC)

            We leven in een land met vrijheid van pers/mening, ook in het geval van nationale veiligheid (hoewel sommigen bij het laatste daar sterk anders over denken). Dat sommige opinies niet de onze zijn, wil nog niet zeggen dat ze niet mogen worden geuit. Het is soms wel eens goed om te lezen wat anderen van deze pandemonische acties denken. Niet alleen goed voor je eigen beeldvorming maar ook hoe de politiek hierover denkt. Wat dat betreft is er nog veel te weinig echte, goede voorlichting. Dat hier niemand zijn/haar vingers aan wil branden is inmiddels wel duidelijk (teveel economische belangen).

            Btw: noodwetten zijn steeds vaker in strijd met de Grondwet (die volgens mij daardoor nodig toe is aan wat aanpassingen).
            @ https://www.youtube.com/watch?v=dQsV...ature=youtu.be
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Aug 2020, 13:30.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Laatst bewerkt door Guest01; 7 Sep 2020, 08:37.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                Dit komt misschien wel zeer goed uit voor de tegenstanders van deze informatie, maar ik weet dat er meer mensen zijn die dit andere nieuws erg missen en blij zullen wezen dat zij weer informatie uit een andere hoek kunnen zien en horen.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 7 Sep 2020, 10:56.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht
                  Mogelijk staat V.v.C voor: Vereniging voor Cynisme
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Ja zonder meer. Maar we zijn er wel zelf bij - de mate waarin dit gebeurt ligt ook bij onszelf.


                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer


                          • #14
                            Vroeg me al af wanneer de schaapjes weer ten tonele zouden worden gevoerd...
                            Opvallend, bijna al de complotdenkers beginnen daarover. Net of ze geen eigen inbreng meer hebben maar alleen anderen napraten.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                              Vroeg me al af wanneer de schaapjes weer ten tonele zouden worden gevoerd...
                              Opvallend, bijna al de complotdenkers beginnen daarover. Net of ze geen eigen inbreng meer hebben maar alleen anderen napraten.


                              https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X