Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

bij Nieuws kun je Zeeland niet meer kiezen.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • bij Nieuws kun je Zeeland niet meer kiezen.

    Jeroen sinds vandaag is het niet mogelijk om op de Nieuws-pagina van Zeelandnet te kiezen voor het nieuws van Zeeland

    bovendien komt er regelmatig - ten onrechte - een melding over een adblocker.


    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2020-06-29 om 14.53.51.jpg Bekeken: 0 Grootte: 35,1 Kb ID: 184855

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    Jeroen sinds vandaag is het niet mogelijk om op de Nieuws-pagina van Zeelandnet te kiezen voor het nieuws van Zeeland

    bovendien komt er regelmatig - ten onrechte - een melding over een adblocker.


    Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Schermafbeelding 2020-06-29 om 14.53.51.jpg Bekeken: 0 Grootte: 35,1 Kb ID: 184855
    adblocker. Kwam ik op Prikbord ook al tegen Fred Gr koekeroe

    Reageer


    • #3
      Foutje in de code na het toevoegen van het zoeken. We gaan het fixen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        Foutje in de code na het toevoegen van het zoeken. We gaan het fixen.
        Jeroen, volgens mij kunnen jullie het beste eerst zelf jullie wijzigingen testen. In een professionele omgeving doe je dat op een testserver en als alles werkt, verhuis je die versie naar de productieserver/-omgeving. Komt allemaal een beetje amateuristisch over (sorry)...
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor de tip Webkabouter. Ik had het niet goed getest op de acceptatie omgeving.
          Het zoeken werkte prima, maar het ik had natuurlijk ook de tab ernaast moeten testen.

          Reageer


          • #6
            Jeroen als ik het goed zie, dan is het probleem opgelost

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              Jeroen als ik het goed zie, dan is het probleem opgelost
              Bij Net binnen kwam de adblocker te voorschijn Fred ,dus nog niet opgelost
              Laatst bewerkt door koekeroe; 1 Jul 2020, 11:03.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                Bij net binnen kwam de adblocker te voorschijn Fred ,dus nog niet opgelost
                maar je kunt wel weer "Zeeland" kiezen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Komt allemaal een beetje amateuristisch over (sorry)...
                  Weer lekker bezig!!!! :-(


                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                    Weer lekker bezig!!!! :-(
                    Ha, daar is Rinus ook weer. Wederom bedankt voor je inhoudelijk hoogstaande bijdrage!
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 Jun 2020, 20:22.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      De meldingen adblocker zijn erg irritant,als klant zijnde op de zeelandnet homepage en prikbord.
                      Heb naast het betalen van de abbo ,en dus bijhorende diensten en service....geen behoefte aan dit soort meldingen.
                      Het is niet dat dit een "gratis"site betreft die zijn bestaan rechtvaardigt uit reclame inkomsten.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X